آموزش لغات زبان انگلیسی را از کجا شروع کنم؟

در این مقاله به بررسی سایت گروه آموزشی نوین تن می پردازیم و محصولات آن را معرفی می کنیم.

آموزش لغات زبان انگلیسی را از کجا شروع کنم؟

این روزها تا دل تان بخواهد روش های مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. متدهایی جذاب و گاها عجیب اما تاثیر گذار برای آموختن! بسیاری از مدرسین در این زمینه کتاب هایی به صورت خود آموز منتشر کرده اند و برخی دیگر از طریق ویدئوهای آموزشی و رسانه های اجتماعی و پکیج های مجازی مشغول به یاد دادن زبان می باشند. به طول کلی باید بگوییم که اگر زمینه زبان انگلیسی صفر هستید، پیشنهاد می کنیم که از روش های خود آموز برای یادگیری استفاده نکنید، چراکه شما نیاز به تمرین و آموزش حضوری دارید. ممکن است برای یادگیری زبان بسیار سر در گم باشید، زیرا شک شبهات زیادی در این زمینه وجود دارد. مثلا در یکی از تبلیغات آموزشی تیتر زده اند که “یادگیری زبان تخصصی تنها در چند جلسه!” و در تبلیغی دیگر و کلاس های آموزشی مختلف قواعد بسیار متفاوتی را ارائه می دهند که دست آخر آدم نمی داند که باید از کجا شروع کند و چطور از آن سر در بیاورد! مهم ترین قسمت یادگیری زبان، آموزش و حفظ لغات انگلیسی است و بسیاری از مدرسین کتاب هایی با عنوان های کلمات کاربردی انگلیسی معرفی می کنند که بسیار مناسب است.

به هر حال روش های بسیاری برای یادگیری لغات انگلیسی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از وب سایت های معتبر آموزشی می باشد. پیشنهاد می کنیم برای راهنمایی بیشتر در این زمینه به وب سایت های  آموزش پرکاربردترین لغات زبان انگلیسی مراجعه کنید.

آموزش لغات زبان انگلیسی، از دیروز تا امروز

یکی از رایج ترین و البته قدیمی ترین روش هایی که اکثر زبان آموزان از آن برای یادگیری لغات انگلیسی بهره می بردند، استفاده از فلش کارت بود. البته تنها به این ختم نمی شد! کتاب هایی با عنوان های یادگیری لغات انگلیسی در سفر و بسیاری از این مضمون ها را به چاپ می رساندند و اصرار داشتند که به هر نحو و هر روشی که می شود، لغات پر کاربرد و مهم را در مغز دانش آموزان و کسانی که در صدد آموزش زبان هستند، فرو کنند! اما این روزها متدهای یادگیری زبان انگلیسی آنقدر پیشرفته شده است که دیگر روش های حفظ کردنی به گرد پایش هم نمی رسند! این روزها نرم افزارهای متنوعی به صورت آنلاین و صوتی طراحی شده اند که کاربردشان آموزش زبان و یادگیری لغات می باشد و خیلی راحت می توانید با یک جستجوی کوچک معنی تمامی لغات مورد نیازتان را در بیاورید. پس یادتان باشد که گول تبلیغاتی با این مضمون که می گویند “یادگیری لغات زبان در کوتاه ترین زمان ممکن” را نخورید! زیرا همانطور که از نامش پیداست، این لغات در کوتاه ترین زمان ممکن حفظ تان می شوند و در همان زمان کوتاه هم فراموش خواهند شد!

نیاز خود را برای آموزش لغات زبان انگلیسی پیدا کنید.

پیش از اینکه به دنبال یک راه مطمعن و درست برای آموزش زبان انگلیسی بروید بهتر است هدف خود را تعیین کنید! حال این هدف می تواند به دلیل مهاجرت به کشوری دیگر و یا ارتقاء در کسب و کارتان  و یا شرکت در آزمون های مختلفی همچون آیتلس و تافل باشد! پس یادتان باشد که بسته به نیازی که دارید، می توانید تعیین کنید که روش آموزشی تان به چه نحوی باشد. مثلا اگر هدف تان گرفتن مدارک آیتلس و تافل باشد، باید در دوره های بسیار فشرده و پیشرفته تری شرکت کنید و به سختی مشغول تمرین و حفظ لغات شوید. اگر هم قصدتان از یادگیری زبان، تنها به خاطر این است که دایره لغات تان کمی تقویت شود، پیشنهاد می کنیم که سریال های جذابی مانند فرزند را تماشا کنید.

آموزش لغات زبان انگلیسی

آیلتس (IELTS) به چه معناست؟

آیتلس به مخفف عبارت  International English Language Testingمی باشد. این جمله به معنی “سامانه جهانی ارزیابی انگلیسی” می باشد و سه مجموعه مهم آن را مدیریت می کنند:

  1. دانشگاه کمبریج
  2. شورای فرهنگی بریتانیا (British Council)
  3. مرکز آیلتس استرالیا

بسیاری از کسانی که می خواهند مدارک زبان پیشرفته تری بگیرند، به سراغ این سه مدرک مهم یعنی تافل، آیتلس یا پی تی ای می روند. البته آزمون هایی مانند پی تی ای طرفداران چندانی ندارد، چراکه فقط برای برخی از امور پیشنهاد می شود مانند مهاجرینی که قصد زندگی در استرالیا را دارند. به طور کلی پیش از اینکه دست به انتخاب گرفتن مدرک زبان بزنید، حتما تحقیقی در این زمینه داشته باشید. چراکه برای گرفتن هر یک از این مدارک نیاز به سطح آموزشی متفاوت تری دارید.

آموزش آیلتس اسپیکینگ

لغات زبان انگلیسی

شاهکاری به نام دوره مارچ ملو

Marchmellow یکی از دوره های جذاب و جالب زبان آموزشی است. در این دوره ها از شیوه های نوینی برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی و لغات آن استفاده می کنیم. این دوره به تمامی کسانی که بارها بر سر کلاس های مختلف زبان آموزی حضور داشته و نیمه راه آن را رها کرده و به کسانی که آرزوی یادگیری زبان را به صورت درست و اصولی دارند پیشنهاد می کنیم.

چند نکته جالب انگیز!

جالب است بدانید که هر کسی فارغ از جنسیت و سن سالش می تواند در دوره های مارچ ملو شرکت نماید. به هر حال هدف اصلی این مجموعه یادگیری زبان در کوتاه ترین زمان ممکن اما با روش هایی درست و اصولی می باشد و برای شان فرقی نمی کند که متقاضیان چند سال شان باشد!

یکی دیگر از ویژگی های مهم مارچ ملو برای آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی نمی توانند وقت شان را ساعت ها پای شرکت و رفت و آمد در کلاس های زبان آموزی بگذارند این است که می توانند به راحتی و در حین انجام هر کاری و هر ساعتی از شبانه روز مشغول یادگیری زبان شوند.

مارچ ملو تدریس های زبان خود را در قالب دو مجموعه صوتی و تصویری یعنی فایل های صوتی آموزشی و ویدئوهای مختلف ارائه می دهد.

دوره های مارچ ملو بستگی به نوع و سطح یادگیری شما خواهد داشت، برای مثال اگر صفر صفر هستید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد! چراکه در دوره های مارچ ملو پکیج های آموزشی صفر تا صد هم وجود دارد.

جالب است بدانید که با شرکت در دوره های مارچ ملو دیگر خبری از جزوه ها و کتاب های سنگین  آموزشی نیست. این مجموعه کتاب آموزشی و اختصاصی خودش را دارد که چکیده ای از ۱۰ ها کتاب آموزش زبان بروز دنیا می باشد.

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که زبان تان تکمیل است و می خواهید بر روی لهجه خود کار کنید، هم جای نگرانی نیست، چراکه در دوره های مارچ ملو آموزش هایی هم برای بهتر شدن و اصلاح لهجه انگلیسی وجود دارد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان

به طور کلی مجموعه مارچ ملو تمامی پکیج های آموزشی خود را به گونه ای طراحی کرده است که تمامی افراد در هر سن و سال و مقطعی بتوانند به راحتی زبان بیاموزند.

بسیاری از پدر و مادرها دوست دارند که فرزندان شان از همان کودکی زبان را به خوبی بیاموزد! در مجموعه مارچ ملو دوره هایی با نام children  طراحی شده است که کودکان می توانند از آن استفاده کنند.

به طور کلی باید بگوییم که اگر جزء آن دسته از والدینی هستید که برای تان مهم است که کودک دلبندتان از همان ابتدای کودکی در مفاهیمی همچون زبان نمونه باشد، بهتر است با کمی تحقیق بهترین مجموعه ها را برای یادگیری زبان انتخاب نمایید و از آنجا که آکادمی آموزشی مارچ ملو تمم سعی خود را در این زمینه نموده، می توان گفت که بهترین مجموعه برای استارت آموزش زبان انگلیسی به کودکان خودتان می باشد. در مارچ ملو تمامی متدهای آموزشی با جذابیت و شیرینی خاصی همراه است، به طوریکه فرزندتان نه تنها از یادگیری زبان خسته نخواهد شد، بلکه شوق و ذوق بیشتری هم خواهد داشت.