چهار مرحله برای کاهش چربی بالای ناف

weight

داشتن بعضی از چربی های شکم طبیعیه، و بخشی از اندام طبیعی و سالم شما بحساب میاد. اگه شما چربی شکم زیادی دارین، می تونید از همون روش های کلی که واسه کاهش وزن بکار می بردین، واسه آب کردن چربی شکم هم استفاده کنین.

هم اینکه اگه عضلات زیر توده چربی شکمتون رو تقویت کنین و خاصیت ارتجاعی پوستتون رو زیاد کنین، بهتر می تونید شکمتون رو صاف کنین.

قدم ۱:

غذایی تون رو به یکی از رژیم هایی که باعث می شن تغییر بدید. غذاهای پرکالری و پر چرب رو با میوه ها، سبزیجات، غلات کامل و پروتئین بدون چربی جانشین کنین. به گفته ی مرکز بهداشت دانشگاه ایلینویز، مصرف کالری تون رو متعادل کنین و تا زمانیکه این کالری تغییر می کنه، به همراه اون ورزش کنین. نتیجه نیم تا یه کیلوگرم کاهش وزن در هفته س.

قدم ۲:

با انجام دست کم ۱۵۰ دقیقه ورزش های کاردیو با شدت متوسط در هفته، کالری و چربی بیشتری بسوزونین. انجمن ورزش آمریکا، پیشنهاد می کنه که واسه کاهش وزن کلی ورزش کنین، چون کاهش وزن فقط تو یه ناحیه از بدن ممکن نیس.

قدم ۳:

یه جور از تمرینات قدرتی رو انجام بدین که گروه عضلات بیشتری رو تحت تاثیر بذاره، از جمله عضلات شکم. عضلات محکم شکمی، می تونن ظاهر پوست شل رو بهتر کنن. افزایش توده ی عضلانی هم به شما کمک می کنه که کالری بیشتری بسوزونین. دست کم دو تا سه بار در هفته تمرینات قدرتی انجام بدین.

قدم ۴:

همراه با افزایش فعالیت فیزیکی تون، مصرف مایعات خود رو هم زیاد کنین. آبرسانی مناسب به همراه تغذیه از یه رژیم غذایی سالم، به سلامت پوستتون کمک می کنه. به گفته ی iFitandHealthy.com پوست سالم پس از کاهش وزن، راحت تر جمع می شه و به شما کمک می کنه که شکم صاف تری داشته باشین.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

دلیل کم نشدن وزن چیه؟

کاهش وزن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *