چه غذاهایی چربی اضافی بدن را از بین می برند؟

غشاید باور نکنین اما وقتی تلاش دارین چربیای اضافی بدنتون رو بسوزونین ، بدترین کار نخوردناست. وقتی خودتون رو گرسنه نگه می دارین سرعت سوخت و ساز بدن شما شدیدا کم میشه و بدنتون تلاش می کنه حتی غذاهای کمی که شما مصرف می کنین رو ذخیره کنه.

واسه سوزوندن چربیا بهترین راه اینه که یه تغذیه سالم داشته باشین و ورزشکنید. اگه بدونین چه چیزایی واسه کاهش وزن به درد بخور تراست و چه غذاهایی چربیا رو می سوزونن بهتر و راحت تر می تونین از شر چربیای اضافی خلاص شید.

مواد غذایی پر از ویتامین سی

میوه ها شامل مقدار زیادی ویتامین سی هستن . ویتامین سی به بدن کمک می کنه چربیا رو زودتر بسوزونه .

میوه هایی مثل لیمو ، پرتقال ، گریپ فروت ، گوجه فرنگی و نارنگی سرشاز از ویتامین سی هستن.

سیب

سیب دارای مقدار زیادی پکتینه . این ماده باعث می شه سلولها چربی کمتری جذب کنن.

ماهیای روغنی

امگا ۳ موجود در ماهیهای روغنی به بدن شما کمک می کنن که چربی هار ا بسوزونه . ماهی سالمون ، تن ، خال مخالی و قزل آلا از جمله ماهیهای روغنی حساب می شن.

پروتئینهای با کیفیت بالا

این نوع پروتئین در سفیده تخم مرغ ، گوشت قرمز بدون چربی ، گوشت سینه مرغ و بوقلمون ، ماهی و لوبیا پیدا میشه. مصرف پروتئین با کیفیت بالا نه فقط متابولیسم بدن رو زیاد می کنه بلکه باعث می شه موقع هضم و گوارش غذا ، کالری بیشتری بسوزونیم .

فلفل

فلفلا و بقیه ادویه های تند شامل ماده ای با نام کپسایسین هستن . این ماده سوخت و ساز بدن رو زیاد می کنه و تاثیر اون تا ۲۰ دقیقه در بدن باقی می مونه.

بهترین ادویه واسه چربی سوزی

چیجوری بدون رژیم غذایی لاغر شیم؟

بازنشر سیمرغ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *