چگونه ۲۰۶ ایرانی شد؟

چگونه ۲۰۶ ایرانی شد؟

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، جواد نجم الدین در همایش اقتصاد مقاومتی مدیران صنعت و بسیج کارخانجات تهران بزرگ که در شرکت ایران خودرو برگزار شد، اعلام کرد: تولید ۲۰۶ ساخت داخل، طراحی موتور ملی، ساخت قالب های بزرگ بدنه خودرو، خودکفایی در تولید موتورهای کم مصرف از مهم ترین اثرات مثبت تحریم های بین المللیه.

مدیرعامل ایران خودرو، تولید رانا و دنا دومین و سومین خودروی ملی ایران خودرو رو حاصل خلاقیت و تفکر بسیجی و خودباوری مهندسان ایرونی در شرایط تحریم های بین المللی دونست و اعلام کرد: اگه تحریم ها نبود صنعت خودرو به علم طراحی پلت فرم خودرو و قوای محرکه ملی دست نمی یافت.

نجم الدین تاکید کرد: تولید ۲۰۶ ساخت داخل، طراحی موتور ملی، ساخت قالب های بزرگ بدنه خودرو، خودکفایی در تولید موتورهای کم مصرف از مهم ترین اثرات مثبت تحریم های بین المللیه.

ایشون مقایسه صنعت خودروی ایران و کره رو نادرست خواند و اضافه کرد: عمر صنعت خودروی ایران کمتر از ۱۷ ساله نه ۴۰ سال و این فاصله بین صنعت خودروی ایران و کره به وجود اومده بوسیله تفکرات وارداتی اون زمونه.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: با وجود تحریم های سنگین، همین که کارگران، چرخه اقتصاد و تولید رو بازم در حرکت نگه داشته و اجازه نداده ان دشمن از این فرصت استفاده کنه، مهمترین نقش بسیج کارگری در جنگ اقتصادیه.

نجم الدین اعلام کرد: در شرایط حاضر موضوعاتی مثل وجدان کاری، فرهنگ کار، همت و تلاش دوبرابر، الگوی اسلامی – ایرونی کار، ارتقای کیفیت و کمیت تولیدات داخلی، ظاهر قشنگتر و مورد پسند ایرونی و قابل رقابت با کالای خارجی واسه پاسخگویی به خواسته مقام معظم رهبری و جامعه از کارائیه که در دستور کار جدی گروه صنعتی ایران خودرو قرار داره.

ایشون با اشاره به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی براساس الزاماتی از جمله مردمی کردن اقتصاد، استفاده حداکثری از زمان، منابع، امکانات و حرکت براساس برنامه س.

مدیرعامل ایران خودرو مهمترین عامل های اقتصاد مقاومتی رو تعامل سازنده بین صنعت و دانشگاه عنوان و اعلام کرد: ایران خودرو در ۶۰۰ پروژه به شکل اینترشیب با دانشگاه های صنعتی کشور همکاری داره.

نجم الدین با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از اقتصاد مقاومتی، گفت: در این مقطع تاریخی هر کدوم از ما باید نقش خودمون رو بشناسیم و به نظر من یکی از بخش های مهمی که می تونه اقتصاد مقاومتی رو پایدار کنه، صنعت خودروه.

ایشون گفت: احداث سایت های تولید خودرو در مناطق جور واجور کشور، پیشرفت خیره کننده در مورد علم و فناوری، ارتقای جایگاه ایران در میدون تولید خودرو، مشتری مداری و توجه جدی به بحث ارتقای کیفیت از جمله نقاط قوت صنعت خودروست که اصل برکات و آثار مثبتی بوده.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: همه بسیجیان پرتلاش میدون تولید و صنعت مصمم هستن تا در کنار کارفرمایان و کارآفرینان فهمیده در تحقق اهداف مقام معظم رهبری و جهاد اقتصادی همت گمارند و دوباره دین خود رو در جهاد و مقابله مقدس با تهاجم اقتصادی استکبار جهانی ادا کنن.

نجم الدین ضمن اعلام پشتیبانی از تلاش و جدیت دولت خدمتگزار هم جهت با تحقق اقتصاد مقاومتی و سند چشم انداز نظام جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: ما وظیفه خود می دانیم تا در جهت رشد و رشد صنعت داخلی و ارتقای کیفیت تولید و کاهش هزینه های سر بار تولید اقدام کرده و از آحاد ملت همیشه در صحنه می خواهیم تا با مصرف کالای ایرونی از تولید ملی و سرمایه ایرونی پشتیبانی کنن.

زندگینامه میلیونرهای خودساخته

فواید گوش دادن به موسیقی واسه بدن