ساید چنل ابزاری برای انتقال دمش و مکش هوا است، در واقع از این وسایل برای انتقال هوا و گاز، بدون نیاز به واسطه استفاده می شود، معمولا برای تعیین قیمت، به سایز و کارایی بلوئر سایدها توجه می کنند. وکیوم سایدها تک فاز و یا سه فاز هستند که از سه حالت تک پروانه، دو پروانه و سه پروانه تشکیل شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم که این مقاله از سایت رادوکو را مطالعه نمایید.

 

 


انواع ساید چنل برند

 

ساید چنل چیست؟

ساید چنل‌ها به اسم های پمپ ساید، پمپ هواده، وکیوم و بلوئر ساید معروف می باشند؛ اما کارایی این ابزار چیست؟ اگر به ساختار پمپ ساید توجه کنید، متوجه سادگی این ابزار می شوید که برعکس ساختارش، کاربرد فراوانی در صنعت دارد. در صنعت و یا هر حرفه دیگری که به وجود دمش و مکش هوا نیاز باشد، از پمپ هواده استفاده می کنند. وکیوم ساید دارای سایزهای گوناگونی است که بر اساس همین سایز و کارایی‌شان قیمت گذاری می شوند. از معروف ترین اسم ساید چنل می توان به بلوئر یا پمپ هواده اشاره کرد.

هر آنچه باید در مورد ساید چنل بدانید

  1. پمپ ساید برای ابزارهایی که نیاز به انتقال سیال هوا دارند مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. نیرویی بین ۵۰ تا ۷۰۰ میلی بار مثبت برای انجام دمندگی و ۵۰ تا ۴۵۰ میلی، بار منفی هم برای انجام مکندگی دارد.
  3. ساید بلوئر دبی دارای نیرویی بین ۲۰ الی ۶۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد.
  4. ساید چنل ها در اشکال مختلفی تولید می شوند که به طور کلی تک فاز و سه فاز می باشند؛ همین امر موجب شده که این ویژگی به یکی از بزرگترین مزیت های این سایدها تبدیل شود.
  5. الکتروموتورهای این دستگاه بسیار قوی می باشند؛ چون از قدرت 0.09 تا ۲۰ کیلووات برخوردار هستند.
  6. پمپ هواده کارایی و کیفیت بالایی دارد و همچنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.
  7. بلوئر سایدها سه حالت دارند تک پروانه، دو پروانه و سه پروانه
  8. از وکیوم ساید چنل می توان در حالت دمنده و مکنده استفاده کرد.

بهترین بلوئر ساید در ایران

 

کاربرد ساید چنل

  • از آن در صنعت های مختلفی مثل صنعت ماشین سازی، پرورش ماهی و انواع آبزی ها، صنعت پلاستیک، صنعت ساختمان سازی و کاشی و سرامیک، غذا سازی و تولید لوازم بهداشتی استفاده می شود.
  • بلوئر ساید در کارهای مختلفی مثل سیستم های تسویه فاضلاب شهری و آزمایشگاه ها کاربرد دارد.

ویژگی های ساید چنل

  • امکان جا به جایی آسان و بدون دردسر
  • کوچک و سبک
  • این دستگاه فضای کمی را اشغال می کند.
  • استهلاک کمی دارد.
  • از راندمان کاری بالایی برخوردار می باشد.
  • علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمتی بسیار مناسب است.
  • ‌صدای کمی تولید می کند.
  • با دوام است.

اجزای ساید چنل

  • الکتروموتور
  • پروانه
  • لوله ورودی
  • هوزینگ
  • لوله خارجی

بهترین فروشگاه اینترنتی ساید چنل

 

چگونه ساید چنل را خریداری کنیم؟

اگر قصد خرید ساید چنل و سایر لوازم پرکاربرد، با کیفیت و قیمت مناسب را دارید می توانید از رادوکو خریداری کنید. شرکت رادوکو با کمک برخی مهندسان خبره و سرمایه خصوصی کار خود را در کرج آغاز نمود.

هدف از تاسیس شرکت رادوکو ارائه محصولات با کیفیت و مقاوم بوده است. این شرکت با به کارگیری نیروهای جوان و با استعداد توانسته محصولاتی با کیفیت را روانه بازار فروش نماید. مشتری مداری یکی از اهداف اصلی این شرکت است که بسیار به آن اهمیت می دهد.

 

سخن پایانی

بلوئر ساید برخلاف تصور مردم کاربرد زیادی در عوامل مختلفی مثل صنعت ماشین سازی، پرورش آبزیان، صنعت پلاستیک، صنعت ساختمان سازی و موارد دیگر دارد. الکتروموتور جزء ابزارهای مهم در ساید چنل است که از قدرت بالایی برخوردار می باشد. یکی از مزایای بزرگ بلوئر سایدها تک فاز و سه فاز بودن آن ها است.

انواع ساید چنل ها به صورت تک مرحله ای و چند مرحله ای می باشند که هرکدام کارایی و سایز متفاوتی دارند. ساید چنل تک مرحله ای شامل دمنده های متنوعی است که بین 40 تا 1370 در محدوده جریان بوده و میزان فشار در آن بین 0 تا 460 mbar می باشد. از طرفی نیروهای حرکتی در این مدل بین 0.2 تا 18.5 کیلووات می باشد. در مدل چند مرحله ای محدوده جریان بین 88 تا 2050 بوده و میزان فشار در آن بین 0 تا 670 mbar می باشد. میزان قدرت موتور در این مدل از ساید چنل ها بین 0.7 تا 25 کیلووات می باشد.

برای خرید انواع تجهیزات صنعتی، پیشنهاد می کنیم به سایت معتبر رادوکو مراجعه نمایید.

 

موارد استفاده ساید چنل