آموزشگاه دهخدا همیشه به دنبال بروزترین و جدیدترین روشهای آموزشی زبان انگلیسی بوده و هست. در آموزشگاه زبان دهخدا و آموزشگاه زبان انگلیسی در تبریز برای دورههای آموزشی زبان انگلیسی بزرگسالان از کتاب آموزشی امریکن انگلیش فایل (American English File) به عنوان کتاب اصلی در تمام سطوح از مبتدی تا پیشرفته استفاده میشود که هر کتاب در ۴ ترم تدریس میشود. سطوح آموزشی زبان انگلیسی بزرگسالان از سطح پایه (Starter) تا سطح پیشرفته (Advanced) میباشد؛ که در ادامه به توضیح هر سطح به صورت جداگانه می پردازیم. آیا استفاده از معلم خصوصی زبان بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی در منزل است؟ اگر انگلیسی زبان پیدا نمی کنید، ببینید آیا انجمن ها و دورهمی های تبادل زبان در منطقه شما وجود دارد یا خیر . در تمام طول روز، پریها بایستی به بچهها توضیح می دادند که آیا رفتارشان درست بوده یا خیر.

 

با استفاده از فعالیت های بحث آزاد در کلاس با مدیریت اساتید ، به تقویت دایره لغات و همچنین تقویت سطح اعتماد به نفس در مکالمات و بیان نظرات با توجه به استفاده درست از اصطلاحات و گرامر به قدرت بیان روانتر زبانآموز کمک میشود. پس همیشه دقت کنید که آموزش زبان انگلیسی را با فایل های صوتی و فیلم های آموزشی درست و اصولی یاد بگیرید. ضمن اینکه فیلم های سرگرم کننده تر یادگیری موثرتری دارند. برای دانلود دروس دکمه Alt کیبورد را نگه دارید و روی هر درس کلیک کنید یا اینکه روی آن کلیک کنید تا پخش شود و سپس علامت سه نقطه پایین سمت راست را کلیک کنید و گزینه ذخیره را انتخاب نمایید. در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی پر از انگلیسی زبان هایی ست که می توانید با آنها دوست شوید و مکالمه نمایید. تمامی فعالیت های این مجموعه کتاب ها بر اساس سن دانش آموزان و فضای مدرسه و خانه آنها در نظر گرفته شده است. کتاب آموزش زبان انگلیسی مورد استفاده در این دوره، American English File – Elementary و Oxford Word Skills – Basic و همچنین کتاب داستان مرتبط با سطح مورد نظر میباشد. همچنین در کنار کتاب اصلی از کتب جانبی Oxford Word Skills و کتابهای داستان (Story book) با توجه به سطح آموزش زبان آموز در تمام سطوح برای توسعه سطح آموزش استفاده میشود

همچنین می توانید روند پیشرفت تان را دنبال کنید. ضمنا بهتر است وی پی ان را خاموش کنید و اگر لینکی از کار افتاده بود در بخش نظرات اعلام کنید تا سریعا مشکل رفع شود یا به خود پیج مراجعه و دانلود کنید. بهتر است وی پی ان روشن نباشد. در این مطلب ابتدا ترفندهای یادگیری سریع تر مکالمه انگلیسی را به شما یاد می دهیم سپس 60 درس صوتی یادگیری مکالمه زبان انگلیسی را می توانید دانلود و تمرین کنید، سپس 30 درس ویدیویی به عنوان مکمل و بعد از آن هم اپلیکیشن (اختیاری) و یک پی دی اف پر از عبارات کاربردی برای مکالمات که بهتر است دانلود نمایید. اگر قصد دارید زبان جدیدی یاد بگیرید، حتماً باید خود ر ا از لحاظ شنیداری خود را تقویت کنید تا در تمام مهارتها موفق عمل نمایید و برای این کار خرید کتاب صوتی راه حل مناسبیست. از جوابهای یک کلمهای تا حد امکان دوری نمایید و بدون عجله پاسخ دهید. به طور مثال سعی کنید هنگام سفر حتی به اطلاعیه های قطار گوش دهید. یادگیری آن ممکن است بین 2 تا 6 ماه زمان ببرد اما مهم تر از آن منابعی هستند که استفاده می کنید. 7. دو بخش اول مسائل اجتماعی را پوشش می دهد و گفتگو بین دو یا چند نفر است.

 

یک هم صحبت برای گفتگو پیدا کنید. وقتی آماده شدید، حتی ممکن است به این سطح برسید که بتوانید در یک گفتگو درباره موضوعات مورد علاقه تان در یک اتاق گفتمان شرکت کنید. آشنایی با اصطلاحات بیان زمان در گذشته، حال و آینده، و یادگیری اولیه جملات شرطی برای بیان موضوعات مختلف از دیگر موضوعات آموزشی این دوره هستند. مزیت جالب دیگر این کتاب پرداختن به تفاوتهای زبانی در حالت آمریکایی و بریتیش (British) است که بسیار جذاب و کاربردیست و برای این منظور در پایان درسهای زوج با بیان یک داستان بهم پیوسته در موقعیتهای مختلف به بیان اصطلاحات و همچنین تفاوت آنها در هر دو لهجه پرداخته شده است. اما در هر حالت این کلمات در نقش مفعول هستند و تغییر در جایگاه آنها در جمله، تغییری در معنای آنها ایجاد نمیکند. آشنایی با قواعد گرامر پایه نقش مهمی را در یادگیری زبان انگلیسی ایفا می کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

منابع آنلاین بیشماری وجود دارد که به شما در تسلط بر گرامر کمک می کند. اضافه کردن ابزار ها و منابع دیگر برای تمرین، ایجاد و حفظ مهارت های جدید هیچ وقت به ضررتان نخواهد بود. میانگین درآمد فارغالتحصیلان رشته زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین: میانگین درآمد معلمان زبان در این کشورها بین 40.000 دلار تا 75000 دلار است اما هزینهها و مخارج زندگی نسبت به دیگر کشورها بیشتر است. البته این گزارش روی شاغلان این رشته که در مراکز دولتی و خصوصی مشغول کار هستند صورت گرفته است. بدیهی است که هر چه تعدا فارغ التحصیلان این رشته بیشتر باشد رقابت برای یافتن کار بیشتر خواهد شد. با استفاده از این اشتراکات آموزش ترکی استانبولی برای فارسی زبانان بسیار ساده تر خواهد شد. در این دوره، اصول گرامر پایه زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمام ممکن به زبان ساده تدریس شده است. در این دوره آموزشی، زبانآموز با مفاهیم اولیه زبان انگلیسی آشنا خواهد شد و همچنین یادگیری برقراری ارتباط برای فعالیتهای ساده روزانه را فراخواهد گرفت و کسب توانایی اولیه برای استفاده زبان در مهارت های Speaking-Listening-Writing-Reading را بدست خواهد آورد.

تدریس آیلتس در تبریز

با ورود به این دوره زبان آموز مهارت بیان فعالیتهای روزانه، بیان اتفاقات گذشته و همچنین صحبت در مورد اتفاقات آینده را کسب کرده و به صورت تکمیلی و با فراگیری نکات گرامری و اصطلاحات جدید به صورت های متنوع قادر به صحبت و برقراری ارتباط روانتر و جذابتر میشود. در دوره پیشرفته آموزش زبان انگلیسی ویژه بزرگسالان، تدریس آیلتس در تبریز،  تمرکز اصلی بر تکمیل ۴ مهارت اصلی   (Speaking-Listening-Writing-Reading) براساس یادگیریهای قبلی و نکات جدید و همچنین بالا بردن قدرت گفتاری و تقویت لهجه و نحوه بیان در صحبت کردن و یادگیری اصطلاحات پیشرفته و پرکاربرد بروز در زبان انگلیسی در موضوعات و شرایط مختلف میباشد. اگر از خواندن محتوا در مورد موضوعات مالی، مسافرت ، حیوانات خانگی یا غذا لذت می برید، این موضوعات را به زبان انگلیسی بخوانید . هر کتاب American English File شامل یک کتاب کار (American English File – Workbook) کامل میباشد که با برخورداری از تمرینات متنوع و کاربردی تمام مهارتهای زبان را به چالش کشیده و تقویت میکند و مکمل بسیار خوبی برای کتاب اصلی است و شما را از استفاده کتابهای دیگر برای تکمیل مهارتهای زبان بینیاز میکند.

 

روش دیگر برای تقویت واژگان انگلیسی، خواندن مقالات سایت ها است. در این دوره همانند دورههای قبل علاوه بر بحث گفتاری، مهارت شنیداری بسیار مورد توجه میباشد و زبانآموز از طریق موسیقی، فیلم و مکالمات صوتی به تقویت این مهارت میپردازد و همچنین در قسمت Reading و Writing قادر به درک و بیان موضوع میباشد. هم از وقت خود برای دیدن فیلم استفاده کنید و هم با شنیدن مکالمات انگلیسی دایره لغات، گرامر و تلفظ خود را تقویت کنید. شما باید صبحها و شبها واژگانی که در طول روز یاد گرفتهاید تمرین کنید. شما در سایت زبان ویدیو میتوانید براحتی و بصورت رایگان در هرجایی که دوست دارید مهارتهای مختلف زبان انگلیسی را بصورت آنلاین یاد بگیرید.

 

شاید برای تان عجیب باشد اما اگر قصد مهاجرت به ایالات متحده را دارید، باید انگلیسی آمریکایی را یاد بگیرید و بر لهجه آمریکایی تسلط پیدا کنید. از آنجا که قصد استفاده از کتاب بهصورت خودآموز دارید، حتما دقت کنید که کتاب پاسخنامه یا answer key برای   work book داشته باشد. در فایل زیر مکالمه معلم با نرگس و طاهره را گوش کنید و سعی کنید تلفظ دقیق کلمات را به شکلی که می شنوید تکرار کنید. ممکن است از یک لغت جدید اشتباه استفاده کنید یا یک کلمه را اشتباه تلفظ کنید و نیاز به تکرار مجدد آن داشته باشید.

امتحان تافل تبریز

هر روز یک کلمه جدید انگلیسی یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. یک دوره نویسندگی انگلیسی برای خودتان در نظر بگیرید . نظر بصورت خصوصی ارسال شود نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک میباشد. غوطه ور شدن در یک محیط انگلیسی زبان، یک روش چالش برانگیز و هیجان انگیز برای شروع یادگیری این زبان است . یادگیری هر زبانی چالش های مخصوص به خودش رو داره. این کتاب مکالمه محور بوده و با طراحی فعالیتهای متعدد برای یادگیری و به چالش کشیدن زبانآموز در بحث مکالمه بسیار جذاب و کاربردی می باشد. در این دوره آموزشی امتحان تافل تبریز به تکمیل مباحث گفته شده در دورههای قبل و بیان مباحث جدید برای استفاده زبان در سطح پیشرفته در محیطهای مختلف و آکادمیک (Academic) پرداخته خواهد شد و زبانآموز به راحتی قادر به بیان و صحبت در مورد موضوعات مختلف روز دنیا خواهد بود و همچنین استفاده از خود زبانآموز در بحث آموزش پررنگ تر شده و بیشتر به تکمیل نکات کاربردی در مهارتهای اصلی مخصوصا گفتاری و شنیداری پرداخته خواهد شد.

 

زبان آموز در این دوره آموزشی برای ورود و برقراری ارتباط در سطح مکالمات مختلف روزانه در شرایط متنوع آماده خواهد شد و بعد از گذراندن این دوره کاملا قادر به بیان فعالیتهای روزانه معمول، یادگیری بیان زمان، استفاده از صفات تفضیلی و برتری، یادگیری اسامی شمارشی و غیرشمارشی و طریقه بیان نظرات خود در مورد موضوعات متداول روزمره ، همچنین قادر به صحبت در مورد اتفاقات در گذشته و همچنین پیشبینی اتفاقات در آینده به سادهترین شکل ممکن خواهد بود. به دنبال یک روزنامه یا مجله انگلیسی در مورد موضوعات مورد علاقه تان باشید یا به وب سایت ها یا وبلاگ هایی که در این زمینه مقاله ارائه می دهند، سر بزنید. عضو یک سایت شوید ، هر روز صبح چند مقاله بخوانید و کلمات جدید را گردآوری کنید. این فاصله گرفتن به شما کمک میکند تا به عنوان یک خواننده نظرات دقیقتری درباره اشکالات مختلف مقاله داشته باشید. بر این اساس و با توجه به تمام جنبههای آموزشی کتاب American English File به عنوان کتاب اصلی برگزیده شده است. توجه داشته باشید که صدای “I” در “hi ” کشیده میشود (extended ) تا نشان دهد که سام بسیار خوشحال است که جو را میببیند.

 

این روش به حافظه بصری شما بسیار کمک خواهد کرد. در این دوره با تمرکز بیشتر بر مهارت گفتاری (Speaking) شما قادر به بیان تعریف خلاصه داستان از کتاب داستان و همچنین اتفاقات روزانه در زندگی روزمره خود خواهید بود. همچنین زبانآموز جملات شرطی، ساخت جملات مجهول، جملات گزارشی و مستقیم، طریقه مقایسه و چگونگی بیان تواناییهای خود و استفاده از زمانهای مختلف با یکدیگر را فرا میگیرد. در این نوشته سعی گردیده تعدادی از جملات و عبارت های کاربردی و مهم در انگلیسی که در شبکه های تلویزیونی، کانال های ماهواره ای، ایستگاه های رادیویی، فیلم ها، سریال ها و… همچنین اگر بخواهید بعدها به پادکستی برای چندمین بار گوش دهید، به راحتی میتوانید با نگاه کردن به یادداشتهای خود، نکات مهم را پیدا کنید. سوالات استخدامی آموزش و پرورش (سوالات مهم ویژه آزمون ۱۴۰۱). پلتفرم ZabanVideo با هدف آموزش نوین و با کیفیت زبان های خارجی بصورت ویژه انگلیسی به تمام افراد در هر نقطهای از ایران و جهان راهاندازی شده است. البته در اینجا بیشتر منظور این است که بدون رفتن سر کلاس آموزشی، زبان انگلیسی را یاد بگیریم.