استاندارد ISIRI7174 یکی از مهم ترین استانداردهای تولید لوله های کاروگیت در نمونه های لایه های خارجی و داخلی می باشد .زیرا که پایین بودن سطح زبری داخلی لوله های کاروگیت و صیقلی بودن آن بسیار مهم است .از سوی دیگر جداره های خارجی لوله ها باید مطابق ضوابط موج دار و زبر باشند تا در استفاده زیر زمینی اصطحکاک مناسبی با خاک ایجاد مشخصات لوله کاروگیت کنند. تعداد کارخانه لوله کاروگیت زیاد است و در شهر های مختلف مشغول به فعالیت می باشند. پلی اتیلن در حال گسترش و کارخانه های تولید این نوع لوله رو به افزایش است . آن ها محصول را به طور مستقیم و بدون حضور واسطه ها از کارخانه تهیه و آن را معمولا با همان قیمت درب کارخانه در بازار عرضه می کنند. لوله های بتنی وزن بیشتری دارند، حمل آن ها دشوارتر است و هزینه های زیادی را در بر می گیرند. 4. لوله کاروگیت تولید شده در گام چهارم بایستی به لحاظ کالیبره شدن، کاملاَ مورد آنالیز و بررسی قرار گیرند. فشار خاک سبب فشرده سازی فضای اطراف لوله کاروگیت شده و در واقع باعث کاهش تنش وارد شده به لوله خواهد شد. با استفاده از ABAQUS برای تجزیه و تحلیل تغییر شکل لوله در طول فرایند مونتاژ برای شبیه سازی فشار زمینی جانبی روی لوله ، بار افقی به اتصالات لوله وارد شد در طی فرآیند تراکم و نتایج شبیه سازی با استفاده از داده های منتشر شده تأیید شد و صحت روش امتحان شده را ثابت کرد.

 

توده های مرطوب در دستگاه های ساخت لوله های بتنی برای قالب گیری ورودی ها در یک ساختار لوله مانند با دیواره داخلی وارد می شوند. تجهیزات ساخت و ساز و وسایل نقلیه سنگین دیگر تنها در صورت وجود پوشش کافی، نمی توانند به ساختار لوله / خاک آسیب برساند. در اتصال لولهها به روش مکانیکی، اتصالات به صورت نر و مادگی تولید میشوند. کاربرد لوله های اسپیرال کاروگیت 2000 میلیمتر پایپ گستر در تولید مخازن نگهداری سیالات شامل مخزن نگهداری آب، منهول کاروگیت، مخزن نگهداری آب آشامیدنی، مخزن نگهداری فاضلاب، مخزن نگهداری اسید، مخزن نگهداری مواد شیمیایی، مخزن حمل سیالات، مخزن حمل اسید، مخزن حمل آب و فاضلاب و شبکه های انتقال فاضلاب های اصلی شهر ها، فاضلاب های صنعتی شهرک های صنعتی و کارخانجات و پالایشگاه ها و پتروشیمی ها و … لوله کاروگیت فاضلابی بهترین لوله برای انتقال بهداشتی انواع فاضلاب است. فروش شگفت انگیز بهترین لوله پلی اتیلن توسط سایت های فروش بسیاری انجام می شود. امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید و فروش انواع لوله های کاروگیت فعالیت می کنند.

در مقایسه با لوله های بتونی مزایای لوله ی کاروگیت واضح است: برای مثال ، یک لوله دو جداره پلی اتیلن سخت کاروگیت DN 600 میلی متر در هر متر فقط 21 کیلوگرم وزن دارد ، در حالی که همتای بتنی آن وزنی حدود 400 کیلوگرم در متر دارد. ضریب زبری لوله بتونی در حدود 0.014 است ، یک لوله کاروگیت پلی اتیلن سخت (دو جداره) 0.009 است ، که منجر به سرعت بیشتر جریان آب می شود. در صنعت فاضلاب شهری از لوله کاروگیت استفاده میشود این لوله دارای ساختمانی محکم و استحکام بالایی است که با توجه به نوع برنامه احداثیتان میتوانید اندازه مورد نیازتان را انتخاب کنید. 1. با چشمان باز خرید کنید ، فقط به دنبال خرید ارزان نباشید ، این محصول کاربردی است و در جمع آوری آب و فاضلاب و یا انتقال آب در زیر سطح به کار میرود و قبل از قیمت کیفیت و میزان استحکام ، بیشتر از هزینه اهمیت دارد و باید در خرید لوله ها حتما استاندارد را مشاهده نمایید. به عنوان مثال لوله پلی اتیلنی که در اعماق بیش از 5 متر دفن می شود از لحاظ نوع آن ( کاروگیت، اسپیرال، کورتیوب ) و میزان پلی اتیلن در ساخت متفاوت است از زمانی که این لوله پلی اتیلنی در عمق 1 متری دفن می گردد.

 

لولههای پلی اتیلنی در سایزهای 1/2 اینچ تا 110 میلی متر بصورت کلاف 100 متری، و در سایزهای 125 میلیمتری تا 2400 میلیمتر در شاخه های 6 و 12 متری تولید می شود. درطی این سالهابابهره گیری ازدانش روزوتلاش پرسنل شرکت توانسته است بااخذ پروانه بهره برداری ازاداره صنایع و معادن استان البرز فعالیت خود را در بخشهای تولید لوله کاروگیت اسپیرال، منهول ولوله زهکش، دستگاههای جوش الکتروفیوژن و بات فیوژن تاسایز 2500 میلی متررادراین صنعت توسعه وگسترش دهد. قربان من حدودا 1000متر میخواستم اگر امکانش هست پیامک بفرستید.ممنون کاروگیت من نیازدارم. اگر این مواد به محیط زیست راه پیدا کنند می توانند موجب آلودگی آن شوند. به همین دلایل لوله های کاروگیت در سالهای اخیر نرخ رشد بالایی را نشان داده اند که موجب توسعه تولید آن شده است. بکارگیری گریدهای قدرتمند پلی اتیلن در ساخت لوله کاروگیت موجب شده است که این لوله ها دارای مقاومتی عالی در برابر ضربه، اسیدهای خورنده، ترک و هرگونه نشت باشد و سبکی و انعطاف پذیری ویژه ای را برای انواع لوله کاروگیت به ارمغان بیاورد. لوله های کاروگیت از جهت صرفه جویی در مواد، خاصیت هیدرولیک (جریان) خوب و مقاومت خوب در برابر فشار شناخته شده هستند. مهم ترین مسأله در استفاده از اتصالات، این است که دارای مقاومت بالایی باشند زیرا در زیر ساخت ها کاربرد دارند.

 

در این میان سایزهای 110، 125، 250، 315، 450، 1800، 2500 و 3000 میلی متر با محبوبیت بسیار ویژه ای روبرو می باشند. لوله های کاروگیت با اندازه متوسط (50 میلی متر ID تا 500 میلی متر OD) معمولاً به عنوان لوله های حفاظتی ، زهکشی ، فاضلاب ، سیلاب ، مهندسی عمران و لوله های مورد استفاده واقع می شوند و در اندازه های بزرگتر تا 3000 میلی متر ، از این لوله ها برای سیلاب ، فاضلاب ، شفت های کنترلی ، لوله های نقاله و کوره استفاده می شود. لوله های کاروگیت را می توان از طیف گسترده ای از مواد مختلف مانند پلی آمید (PA) ، الاستومرهای ترموپلاستیک (TPE) ، لاستیک ترموپلاستیک (TPR) ، پلی تترا فلورو اتیلن (PTFE) ساخت ، اما ماده اولیه در ساخت لوله های کاروگیت برای انتقال آب پلی اتیلن سخت (HDPE) و پس از آن پلی پروپیلن (PP) و پلی وینیل کلرید (PVC) است.

 

فاضلاب، مجموعه ای از مواد زائد جامد و مایع است که توسط انسان تولید می شود؛ فاضلاب بسته به مکان تولید، به انواع مختلف فاضلاب های خانگی، صنعتی و کشاورزی دسته بندی می شود. در اینجا ما قصد داریم تا یک نمای کلی از خصوصیات اصلی ، انواع آن و فن آوری های تولید لوله های کارو گیت را برای شما بیان کنیم و نشان دهیم که لوله های کارو گیت برای مصارف فاضلاب و زهکشی چگونه در مقایسه با دو رقیب اصلی خود ، یعنی لوله بتونی و لوله پلی اتیلن با دیواره جامد عملکرد بهتری دارند. برای کاربردهای غیر فشاری ، مانند سیستم فاضلاب ، لوله های انعطاف پذیر کاروگیت را به جای لوله های بتونی سفت و سخت عمدتاً به دلیل عملکرد ضعیف و تمایل آنها برای ترک خوردگی همانطور که در بالا ذکر شد ، جایگزین کرده اند. به همین دلیل درجه طراحی و قطر لوله نیز در مقایسه با لوله بتونی قابل کاهش است. آب بندی مطمئن برای لوله بتنی مشکل است زیرا اتصال بین دو لوله سفت و سخت است و به همین دلیل اصلاً انعطاف پذیر نیست. استفاده از لوله کاروگیت فاضلابی برای سیستم های فاضلابی شهری روستایی و صنعتی به دلیل قیمت مناسب نصب راحت همراه با کوپلر و واشر و تولید دقیق بسیار متداول است.

 

لوله های کاروگیت ۶۴ کیلو نیوتن خیلی کم مصرف می شوند و در شرایط ویژه و در پروژه های دارای عمق کاربری بیشتر از ۱۰ متر و شرایط محیط کوهستانی و سنگلاخی از این نوع لوله ها استفاده می شود. همچنین از لوله کاروگیت در تاسیسات تصفیه آب و پروژه های انتقال زیرزمینی در سطح وسیعی استفاده میشود. ضرورت دفع فاضلابها توسط لوله کاروگیت فاضلابی، پیروی از قانون حفظ محیط زیست است. بنابراین آینده لوله های دوجداره پلی اتیلن بسیار روشن است، چرا که بسیار مقرون به صرفه و از نظر زیست محیطی ایمن هستند. بدیهی است اگر فاضلاب به صورت بهداشتی دفع نشود، مشکلات زیادی برای ساکنین و همین طور محیط زیست ایجاد می کند. فروش لوله پلی اتیلن به صورت اینترنتی از رونق خوبی برخوردار است.هریک از این مراکز در بخشی از صفحه فروش خود شماره ها و یا کانال های تلگرامی و اینستاگرامی مختلف جهت مشاوره به خریداران معرفی می کنند، تا بتوانند با اطلاعات کافی اقدام به خرید کنند زیرا تنوع قیمت و کیفیت در این مراکز بسیار زیاد است و باید در انتخاب نوع مناسب از شخصی ماهر در این زمینه کمک بگیرند.