چگونه اضطراب خود را درمان کنیم؟

حملات اضطراب واقعی و واقعا ترسناک هستن. اینجا پنج روش طبیعی واسه درمان اضطراب رو میاریم.

  1. از مکملای والرین استفاده کنین

والرین کاهنده اضطراب هستن و به خواب طبیعی کمک می کنه. قسمت بد در مورد والرین بوی بد اون هستش. بوی والرین مانع از استفاده اون به عنوان چای می شه (مگه اینکه که با مواد دیگه شدیدا پوشونده شه). بیشتر افراد والرین رو به شکل کپسول مصرف می کنن.

  1. چای بابونه بخورین

همون اثرات آروم بخش بابونه س که اونو تبدیل به یه ماده مهم در کرمای موضعی می کنه که خارش رو آرامش میده و می تونه به شما کمک کنه که آروم تر باشین.

بابونه در خیلی از اشکال جور واجور هست. اما بیشتر در چای مصرف می شه. بابونه به همون بخش از مغز عکس العمل نشون میده که یه دیازپام تاثیرمی گذارد.

  1. بیشتر ورزش کنین

با کمی کمتر از نیم ساعت ورزش در روز بدن خود رو در برابر اضطراب مقاوم کنین. تمرینات قدرتی، شنا، دویدن، حتی راه رفتن سریع، این که چه نوع ورزشی انجام می دید مهم نیس، تا وقتی که شما فعال هستین مقابله با اضطراب هم هست.

  1. عطر سنبل بزنین

سنبل علاوه بر زیبایی، بوی فوق العاده ای داره که در واقع یه مستی آور ناچیز و امنه. به خاطر همین واسه کمک به آدمایی که در موقعیتای استرس زا هستن کمک کننده س و احساس آرامش بیشتری می آورد.

وقتی که احساس اضطراب و یا خستگی می کنین اتاق خود رو با عطر و بوی سنبل پر کنین و نفس عمیق بکشین.

  1. رژیم غذایی خود رو تغییر بدین

رژیم غذایی نقش موثری در تنظیم بدن شما داره. در بعضی از موارد، اضطراب ممکنه به دلیل به اندازه کافی غذا نخوردن، یا غذا خوردن ناجور باشه. اگه قند خون شما کم باشه، ممکنه شما شروع به احساس اضطراب بیشتری کنین.

واسه مقابله با اضطراب از خورن صبحونه دوری نکنین. تخم مرغ به عنوان یه صبحونه شامل مقدار خیلی از پروتئین و کولینه که اندازه پایین کولین با اضطراب در بیماران همراه س.

شمام اینکه باید مطمئن شید که به یه رژیم غذایی پر از امگا ۳ واسه تواناییای قلب و حفاظت از مغز داشته باشین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *