برخی تخمین ها می گویند تا 70 درصد از خریداران آنلاین که کالاهایی را به سبد خرید خود اضافه می کنند قبل از تکمیل سفارشات خود صفحه را ترک می کنند.

 

این یک آمار نگران کننده برای هر کسی در تجارت الکترونیک است. اما حتی بدتر از آن، چرخ دستی های رها شده اثرات مخرب بسیار بیشتری بر فروشگاه های آنلاین دارند. به عنوان مثال، رها کردن سبد خرید داده ها را منحرف می کند و نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد. همچنین هزینه های جذب مشتری را افزایش می دهد.

 

به همین دلیل ارزش دارد که وقت بگذارید و ببینید چه چیزی باعث می‌شود افراد چرخ دستی‌هایشان را رها کنند، و همچنین چه اقداماتی را می‌توانید برای مبارزه با این مشکل انجام دهید.

این راهنما شامل 10 استراتژی است که می‌توانید از آنها برای کاهش فعالانه رها شدن سبد خرید آنلاین با مراقبت از مشکل در منبع آن استفاده کنید.