ساندویچ پنل دیواری با دو رو ورق صاف یا طرح دار با رنگ ضدخش در ضخامتهای مختلف، عرض ۱ متر و طول دلخواه تا ۱۵ متر، با طراحی جدید در نمای داخلی و خارجی تولید میگردد. جالب است بدانید که این اصول تا جایی اهمیت پیدا کرد و مورد توجه قرار گرفت که امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته، روشهای جدید ساختمان سازی جایگزین روشهای پیشین شدهاند و از متریال پیش ساخته برای ساختمان سازی استفاده میکنند. ساختمان ساخته شده با ساندویچ پانل دربرابر حشرات نفوذ ناپذیر می شود. کشاورزی و دام پروری از فعالیت های مهم مردم روستایی شهرستان کرج به شمار می آید.اما وجود کارخانهها و موسسات بهداشتی متعدد سبب اشتغال افراد ساکن شهر در این مراکز شده است. در عین حال اجرا کردن ساندویچ پانل ها هم کار آسانی است و به راحتی می توان ساندویچ پانل سقفی را اجرا کرد.رشد قارچ ها و همچنین رویش های گیاهان و علف های هرز مشکل دیگر است که وجود دارد. بنابر این باید سازنده این اطمینان را داشته باشد که از محصولی استفاده می کند که به راحتی در مقابل این عوامل از بین نرود. ​

 

پنجره های به کار رفته در سازه های ساخته شده با ساندویچ پانل را معمولا از جنس یو پی وی سی دو جداره می سازند تا در زمان استفاده در پروژه ها سر و صدای بیرون برای افراد ساکن در آن ها ایجاد مزاحمت نکند. از نظر عرض نیز این پانلها عرضی ثابت معادل 1/15 سانتی متر و البته عرض مفید آن ها 1/13 سانتی متر است، اما قسمت مهم آن کیفیت فوم پلی یورتانی است که با دانسیته یا چگالی ۲±۴۰ کیلو بر متر مکعب خود ویژگی مقاومت بسیار بالا در مقابل حرارت را به این محصول داده است. ساندویچ پانل سقفی سازه ای مستحکم، انعطاف پذیر و عایق است که به دلیل این ویژگی ها در ساخت ساختمان ها بسیار رواج پیدا کرده است. ساندویچ پانل دیواری: وقتی مدیران پروژه مسئولیت ساخت یک سازه یا ساختمان را بر عهده می گیرند، برای اولین موضوعی که برنامه ریزی می کنند تهیه مرغوب ترین و به صرفه ترین مصالح برای ساخت و ساز می باشد. در این روش تولید پلی اورتان تزریق شده در دو لبه در اولین مرحله لایه های پشم سنگ را به هم فشرده می کرده فاصله بین لایه ها را حذف می کند.

پوشش سقف کلزیپ

پانل پشم سنگ یا عایق پشم سنگ تخته ای از پشم سنگ فله ای رزین دار که با پرس های گرم فشرده تولید می شود.فشردگی الیاف پشم سنگ فله ای باعث افزایش دانسیته و سخت شدن عایق تخته ای پشم سنگ و افزایش استحکام آن در برابر فشار می شود. پوشش سقف کلزیپ مقاومت حرارتی عایق پشم سنگ تخته ای تا دمای ۳۵۰ درجه سانتیگراد می باشد و این محصول پشم سنگ از جمله پر مصرف ترین عایق های صوتی حرارتی می باشد. ساندویچ پنل پشم سنگ به واسطه عملکرد بهتر پشم سنگ در جذب صدا از ویژگی عایق صوتی بالاتری نسبت به پنل پلی یورتان برخوردار است ازاینرو در این زمینه امتیاز بالاتری دارد. به هین دلیل ساندویچ پانل سقفی نسبت به ساندویچ پانل دیواری دارای گام های بلندتری می باشد تا جریانات بارندگی را به سمت پایین و آبراهه هدایت نماید. بنا به همین تفاوت نیز ساندویچ پانل های سقفی دارای گام های بلند تری نسبت به ساندویچ پانل های دیواری هستند تا بتوانند جریان آب را به بهترین شکل به سمت پایین و آبراهه هدایت کنند. باتوجه به اینکه پانل دیواری، دارای تنوع در طرح و رنگ می باشد، قیمت ارزان تری نسبت به دیگر مصالح ساختمانی دارد.

 

پانل های دیواری در تمامی سازه های صنعتی و غیر صنعتی می توان از آن استفاده کرده و اطمینان خاطر از عایق بندی مناسب ساختمان داشت. آیا به هنگام خرید ساختمان تحقیق کرده اید که آیا از مصالح مستحکم و پایدار تشکیل شده اند یا خیر؟ خرید ساندویچ پنل| ساندویچ پانل ماموت | ساندویچ پانل | ساندویچ پنل … از ساندویچ پنل دیواری برای دیواره ها و جداره های سازه ها استفاده می شود. از آنجایی که ورق گالوانیزه را میتوان با روشهای رول فرمیگ با پروفایلهای گوناگون به شکلهای مختلف در آورد، برای کاربردهای مختلف می توان آنها را شکل داد. طراحی ساندویچ پانل دیواری در مقایسه با ساندویچ پانل سقفی دارای مهندسی متفاوتی می باشد. برخلاف عرض این محصولات ، طول ساندویچ پانل دیواری می تواند متناسب با نیاز مشتری و سازه ی مورد نظر در متراژ متفاوتی تولید شود. این محصولات عایق هایی پیش ساخته هستند که از یک لایه فوم عایق در احاطه ی دو لایه ورق فلزی تشکیل شده اند. به عنوان مثال: برخی از شرکت ها با قیمت کم این ساندویچ پانل ها را به فروش می رسانند اما این مسئله دلیل بر مقرون به صرفه بودن محصول آنها نیست بلکه به این دلیل است که به جای محصول و مواد با کیفیت از مواد و محصول نا مرغوبی استفاده می کنند که در گذر زمان مشکلات و خسارات زیان باری را به وجود می آورد و به مرور زمان کارکرد اولیه خود را از دست می دهد .

پوشش سقف

تفاوت ساندویچ پانل سقف و دیواری در پروفایل ورق رویی می باشد که ساندویچ پانل سقفی داری گامهایی میباشد که به آن امکان تحمل بار اضافی را میدهد. به دلیل ایزوله بودن اتاق های آزمایشگاهی نیاز است که دیوار و سقف بصورت کاملا صاف باشد که آلودگی درمیان درز های آن وجود نداشته باشد .پوشش سقف ورقه های پانل دیواری به صورت صاف یا طرح دار با پوشش رنگ الکترو استاتیک ساخته شده اند. اما سطح ساندویچ پانل های دیواری صاف است. همچنین امکان ورود هیچ گونه رطوبتی به داخل وجود ندارد به همین سبب استفاده آن ها در سازه های صنعتی بسیار کاربردی تر است. این پانل های پیش ساخته، جایگزین دیوارهای آجری و بلوک های سیمانی شده اند که هم نصب بسیار سریعی دارند و هم بسیار سبک هستند. نام های اختصاری آنها به ترتیب DNS ،DND و RPO می باشد. این پانل ها را می توان در اندازه ها و ضخامت های مختلف تولید کرد و همچنین امکان ساخت آنها در رنگ های مختلف وجود دارد. اجرای ساندویچ پانل در مشهد: ساندویچ پانل به سازه های پیش ساخته ای گفته می شود که از دو لایه ورق فولادی و یک عایق میان آنها تشکیل شده باشد.

 

در ادامه به انواع مختلف این پوشش ها می پردازیم. ولیکن برای پوشش پشت آن از ورق گالوانیزه رنگ شده یا ورق آلومینیومی یا لایه ای از کاغذ کرافت که با فویل آلومینیومی مجهز شده اند، استفاده می گردد. جنس ورقه های استفاده شده برای قسمت های درونی و بیرونی ساندویچ پانل: می تواند شامل ورقه آلومینیوم، گالوانیزه و آلوزینک باشد. ساندویچ پانل دیواری از ورق گالوانیزه و عایق داخلی با ضخامتهای مختلف ساخته میشوند. یکی از راهکارهای جلوگیری از تخریب سازههای فلزی در حین آتشسوزی، جلوگیری از داغ شدن اسکلت سازه به کمک عایق پشم سنگ است. از جمله مواد میانی می توان به فوم پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ اشاره داشت که هر یک مشخصات و ویژگی های خود را دارا می باشند. لازم یه ذکر است که به دلیل سفارشی بودن محصولات می توان قیمت های متفاوتی را در اختیار داشت. دانسیته عایق های استفاده شده در این محصولات به میزان ۲±۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.

زیپ پانل در تبریز

علاوه بر ویژگی هایی که در قبل گفته شد، این محصول زیپ پانل در تبریز نسبت به محصولات مشابه دارای ویژگی های مهم تری است که به ما کمک می کند تا اهمیت انتخاب آن را درک کنیم. پانل دیواری نسبت به پانل ساندویچی سقفی دارای فراز و شیب کمتری است.در لایه میانی معمولا از فوم پلی اورتان، پلی استایرن و همچنین فوم استفاده میشود.معمولا برای دیواره های سردخانهها از ساندویچ پانل دیواری ۱۰ سانتی متر استفاده می شود. جنس و ضخامت (ورق و عایق میانی) بکار رفته برای تولید ساندویچ پانل دیواری در قیمت گذاری آن تاثیر مستقیم دارد. پانل های دیواری اصولا از دو رو ورق فلزی با یک لایه میانی که به عنوان عایق عمل می کند، ساخته می شوند. از ساندویچ پنل دیواری بدون موج، میتوان برای ساخت آزمایشگاهها و اتاقهای عمل استفاده نمود. همچنین قابلیت بازیافت نیز دارند و می توان از مواد به کار رفته درون آن ها مجدداً در چرخه تولید استفاده نمود. استقامت در برابر خوردگی و ضربه.