تجربه بی نظیر سفر به بالی

در بین مکان ها و سفرها در جنوب شرق آسیا که هر یک تفاوت ‌ها و ویژگی ‌های خاص خود را دارند. تور بالی به عنوان یکی از مقصد عادی در منطقه جنوب شرق آسیا نمی باشد، در واقع در جهان، در رده‌ی مسیرهای لوکس، خاص با طبیعتی ویژه معرفی می گردد. جاذبه‌های گردشگری بالی آنقدر زیاد است که مهم ‌تر آن‌که تنوعی کم‌نظیر دارند و کیفیت آن‌ها نیز از حالت عادی بسیار بالاتر می باشد. معبد متعلق به هندوها و بودائیان را می توان یکی از جاذبه‌ های فرهنگی این جزیره دانست. تعداد زیادی  از نظر معماری و حتی از نظر موقعیت قرارگیری و چشم‌ انداز، فوق‌العاده ویژه و خاص برخوردار می باشند و به هیچ وجه با دیگر معابد در کشورهای منطقه قابل قیاس نخواهند بود. همچنین وجود جنگل‌ های منطقه ابود بالی به اندازه ای به این منطقه رویایی، زیبایی بخشده که آن را می ‌تواند مسافران را برای یک اقامت چند روزه، در یکی از هتل‌های سوپر لاکچری آن، از میزان زیبایی ها به وجد آورد. این سفر قطعا یک تجربه ی بی ‌نظیر را برایتان رقم خواهد زد. ولی در آخر به سواحل این منطقه که توجه کنید باز هم از تمامی سواحل جنوب شرق آسیا، می ‌تواند برتر و جذاب‌ تر توصیف شود.

برای مشاهده قیمت یا خرید تورهای بالی به سایت نوید گشت (navidgasht.com)  مراجعه کنید.

قیمت تور پوکت

پوکت به عنوان یکی از مقصدهای پرطرفدار می باشد که همواره مملو از گردشگر و توریست خارجی است. این شهر زیبا سفری خاطره انگیز و به یادماندنی در ذهنتان خواهد ماند . سفر به پوکت ضمن لوکس و مجلل بودن، می‌تواند معمولی و ارزان‌ تر نیز باشد، زیرا همه چیز برای اینکه قیمت تور پوکت را تعیین می نماید، انتخاب‌های متنوع شما خواهد بود. به طور تقریبی می توان هزینه اقامتی 7، 8 روزه و در سطح متوسط چیزی از حدود 7 تا 8 میلیون تومان باشد که با تغییر شرایط سفر و امکانات و خدماتی که درخواست دارید، هزینه را می توان کمتر یا بیشتر کرد.

برای خرید تور پوکت از لینک زیر استفاده کنید :

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/تایلند/پوکت

هیجانات تور فیلیپین

فیلیپین کشوری با ماسه‌های سفید است. آب‌های شفاف اقیانوس آن باعث میشود هر هرگونه ماهی در آب را ببینید. تور فیلیپین این اجازه را به شما میدهد تا از تمام نقاط این هفت هزار جزیره در اقیانوس آرام که فیلیپین نام دارد، دیدن کنید. برای بازدید از این جزایر زیبا، بهترین زمان پیشنهادی زمانی میان ماه نوامبر تا آوریل است. در این ماه‌ها، به دلیل ازدحام کمتر گردشگران، تجربه بهتری خواهید داشت. فیلیپین جاذبه‌های فراوانی از جمله تراس برنجی، رودخانه زیرزمینی و مکان‌های مناسب برای شنا و غواصی دارد که در کنار فستیوالهای مردم محلی، تجربه‌ای به یادماندنی برایتان رقم خواهد زد. مردم فیلیپین بسیار گرم و صمیمی هستند و به عنوان مهمان پذیرترین افراد در جان شناخته میشوند. آنها دوستدار رقص و آواز و خوشگذرانی هستند و به دلیل فستیوال‌هایی که در تمام طول سال در زمان‌های متفاوت برگزار میشود، جلوه‌ای جهانی از شادی برای افرادی که تور فیلیپین را شرکت میکنند ایجاد کرده است

درباره نوید گشت

نوید گشت یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا 9:00 شب

ایمیل : info@navidgasht.com