من امیربهادر حاتمی هستم مهندس کامپیوتر و طراح سایت و سئو میتوانم در زمینه طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، سئو ، مشاوره و … به شما کمک کنم.

قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت مشخص شود. این روزها تعداد دسته بندی سایت ها بسیار زیاد است. سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت بازی آنلاین، سایت استریم و پخش آنلاین مولتی مدیا، سایت های دانلود، سایت آپلود، سایت های برون سپاری پروژه و… هر کدام ساختار و استراتژی طراحی مخصوص به خود را دارند.

 

در قدم دوم بهتر است استانداردهای عمومی که فارغ از نوع وبسایت، در طراحی آن مهم است را مد نظر قرار دهیم. رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، نمایش صحیح در موبایل و تبلت، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، کدنویسی سمت سرور، کدنویسی سمت کاربر و… مواردی هستند که به واسطه زمان و انرژی که روی آنها صرف میشود در قیمت گذاری طراحی سایت تاثیر خواهند داشت.

برای اطلاع از هزینه های کامل راه اندازی سایت این مطلب را بخوانید : قیمت ساخت سایت

قیمت سئو سایت

 

نکته سوم اینکه تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی سایت بکار گرفته شوند نیز در هزینه نهایی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک یا یکی دو نفره انتظار طراحی یک سایت حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت. لذا در نظر داشته باشید که شرکت طراحی وبسایت چه تعداد نیرو با تخصص های متفاوت را برای راه اندازی سایت شما درگیر پروژه میکند.

 

تعرفه طراحی وب سایت به مولفه های بسیاری وابسته است، از کیفیت طراحی و جذابیت آن تا کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها، همگی در قیمت نهایی طراحی وبسایت تاثیرگذار خواهند بود. اما در دنیای بی سامان وب، قیمت ها و تعرفه های متفاوتی وجود دارد که در عین تفاوت چشمگیر برای هر دو طرف ارزان فروش و گران فروش قابل دفاع خواهد بود. ما در وبسیما برای برآورد هزینه تمام شده پروژه ها و متناسب با آن برآورد قیمت طراحی یک وبسایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج داده ایم تا ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی بتوانیم قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.

مهمترین کار بعد از طراحی سایت سئو سایت هست یعنی کار کنیم در نتایج جستجوی گوگل سایت ما در گزینه های 1و2و3 گوگل دیده شود چرا که اکثر کاربرها روی همین نتایج کلیک میکنند مکلیه کارهایی که برای رسید به صفحه اول گوگل انجام می شود سئو گفته میشود .

در فرایند سئو چه کارهایی انجام میشود؟

معمولا طی فرایند سئو وظعیت تکنیکال سایت بهبود داده می شود مطالب و محتوای خوب برای سایت تولید می شود ظاهر و رنگ آمیزی سایت بهینه می شود و …

برای اطلاع از تعرفه سئو سایت های مختلف این مطلب را بخوانید : قیمت سئو سایت

اگر شما سایت دارید و میخواهید کیفیت آنرا بهبود بدهید یا هنوز سایت ندارید و تازه میخواهید سایت راه اندازی نمایید به شما پیشنهاد میکنم مطلب زیر را با عنوان مشاوره طراحی سایت بخوانید در این مطلب آقای امیربهادر حاتمی مشاور و طراح سایت تمامی نکاتی که برای طراحی سایت مورد نیاز شماست را اشاره کرده است و با خواندن این مطلب دقیق تر و بهتر میتوانید تصمیم بگیرید با چه شخص یا شرکتی قرار داد ببندید