سرویس چهرهامون  هراز بعضی وقتا، نگاهی داره به صفحه اینستاگرام ده ها سلبریتی فعال این شبکه در بخشای ورزش، موسیقی، سینما و حتی سیاست تا خواننده گان محترم با جدید ترین پستای این شخصیتای معروف آشنا شن. گزارش امروز با چهره ها هم سراغ چند صفحه پر بیننده در اینستاگرام رفته. با ما در این گزارش داغ همراه باشین.

(تصویر سلفی جدید کریس رونالدو وپسرش  و رونمایی لیونل مسی از ماشین قرمز رنگش در اینستاگرام!)

اینستاگرام هر روز با استقبال بیشتر کاربران اینترنت مواجه می شه و تیز هوشی مارک زوکربرگ، رهبر فیس بوک در خرید این پرتال محبوب به قیمت تنها ۱ میلیارد دلار ناقابل، هم چون شکار یوتیوب به وسیله گوگل با قیمت ۱.۶ میلیارد دلار، بیشتر از قبل بر همه رو می شه.
اینستاگرام حالا نزدیک به نیم میلیارد عضو داره که ۸۰ درصد اون فعال هستن. بعضی از صفحات در این شبکه، بیشتر از ۷۰ میلیون دنبال کننده دارن و تقریبا هر روز مورد بازدید کاربران اینترنت قرار میگیره. این صفحات واسه سلبریتیای دنیای ورزش، موسیقی و سینما هست که بخشی از سبک زندگی دیجیتالی خصوصی این چهره ها رو در بستر اینستا گرام منتشر می کنه.

بسته خبری با چهرهامون، تلاش می کنه، کاربران خود رو با جدید ترین پستای چهره های معروف اینستاگرام آشنا کنه.
گزارش امروز سرویس چهرهامون نگاهی داره به آخرین پستای منتشر شده در صفحات شخصی صاحبان پر بیننده ترین صفحات این شبکه محبوب تا ببینم سبک زندگی دیجیتالی این افراد در فضای مجازی، روی چه مواردی متمرکز شده.
با ما همراه باشین با گشتی در اینستاگرام ۳۴ صفحه معروف این شبکه.

هم چون روال هر هفته، خبر اول رو به بررسی صفحه شخصی لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا اختصاص می دیم.

لیونل مسی

هنوز درگذشت غم انگیز محمد علی کلی، اسطوره بوکس سنگین وزن جهان که یه چند وقت پیش دنیای ورزش جهان رو ناراحت کرد، فراموش نکردیم که جناب مسی، اسطوره بارسلونا، از تصویری از ماشین قرمز رنگ کوچولوی خود در اینستاگرام رونمایی کرد.

ماشینی که به نظر می رسه به پسر خردسالش تعلق داره.

البته روی پیراهن سفید رنگ آقای ستاره، تصویری از محمد علی، قهرمون همیشه ورزش بوکس مشاهده می شه که انتخاب جالبی از مسی روی اینستاگرامش هست.
مسی حالا بیشتر از ۴۵ میلیون دنبال کننده داره و تنها صد و شصت و شش پست به اشتراک گذاشته.

سایت اصلی مسی در نشانی اینترنتی به نشانی MESSI.COM در دسترسه.

نیمار

نیمار، مهاجم بارسلونا و تیم ملی برزیل، در رقابتای گذشته کوچه آمریکا ۲۰۱۶ میلادی هم نتونست با تیم ملی این کشور موفق باشه و وداعی زودتر از موعد معمولی از رقابتا داشت. نیمار در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بسیار فعال هست و یکی از فعال ترین سلبریتیای مستطیل سبز در این شبکه هستش.

(تصویر هنری جدید از نیمار در اینستاگرامش)

نیمار صدها تصویر سلفی با ادا و شکلکای جور واجور از خود منتشر کرده که در گزارشی در سرویس چهرهامون به اون اشاره کردیم. در جدید ترین تصویر، نیمار رو با در تصویری مشکی و سفید در کنار یکی از دوستان قدیمی خندان مشاهده میکنیم. اون زیر این عکس نوشت: hahahahh

نیمار در اینستاگرام ۵۲ میلیون دنبال کننده داره ‌که نسبت به ماه قبل چند صد هزار نفر افزایش نشون میده.  اون یه چند وقت پیش تصویر هواپیمای شخصی اش هم منتشر کرد که در گزارش بسته خبری هفته پیش می تونین ببینین.

 

مسعود اوزیل

 

مسعود اوزیل، بازیکن قهار تیم ملی آلمان که حضوری موفق در یورو ۲۰۱۶ تا کنون داشته، در اینستاگرام فعالیت زیادی داره.
اون در جدید ترین تصویری که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت،  تمرین با وزنه رو در کمپ تیم ملی آلمان منتشر کرد.
مسعود این روزا تصاویر خیلی از پشت صحنه تیم ملی آلمان در یورو در اختیار مخاطبان خود قرار میده.

در تصویر بالا، مسعود اوزیل همیشه خندان رو در کنار Emre Can بازیکن فوتبال میبینیم.

مسعود در اینستاگرام، حالا بیشتر از ۷ میلیون دنبال کننده داره.
همونجوریکه در گزارشات هفته های پیش مشاهده کردین، مسعود تازگیا از سفر حج عمره مفرده برگشته س.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو، مهاجم سرشناس تیم کهکشانی رئال مادرید اسپانیا، یکی از فعال ترین و پر مخاطب ترین ورزشکاران اینستاگرام هستش که صفحه اش در این شبکه، ۶۲ میلیون دنبال کننده داره.
حضور موفق پرتغال در رقابتای جام ملتای اروپا ۲۰۱۶ دلیل شده تا این روزا خیلی از پستای کریس مربوط به تمرینات و حضورش در این رقابتا باشه. رونالدو تازگیا از تصویر ادکلنی که به نام اون تولید شده هم رونمایی کرد که در تصاویر زیر توجه می کنین.

(جدید ترین تصاویر تمرین کریس رونالدو در رقابتای جام ملتای اروپا و تصویر ادکلن کریس رونالدو در اینستاگرام)

جدید ترین تصویری که رونالدو از خود منتشر کرد، مربوط به یکی از دوستان خردسالش هست که معمولا با اون عکس میگیره. این سلفی خوشحال رو کریس تازگیا به اشتراک گذاشت. این تصویر نزدیک به ۲ میلیون لایک رو گرفت که ظرف ۱ هفته گذشته، یکی از تصاویر ورزشی مطرح سلبریتیا در اینستاگرام هستش.

وین رونی

کاپیتان سرشناس شیاطین سرخ منچستر یونایتد که با انگلیس از جام ملتای اروپا خداحافظی زودهنگامی داشت، در جدید ترین تصویری که در اینستاگرامش گذاشت، به یاد روز پدر، تصویری از همراهی ایشون با دو کودک رو قبل از ورود به ورزشگاه پاریس و قبل از یکی از بازیای تیم ملی انگلیس در مقدماتی جام ملتای یورو ۲۰۱۶ اروپا نشون میده. ایشون یکی از طرفداران موسسات خیریه مربوط به بچه گونه و بنیادی به نام بنیاد وین رونی در اختیار داره.

(تصویر کودکان وین رونی که تازگیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده)

رونی زیر تصویر بالا نوشت که به عنوان پدر ۳ کودک می دونه که بابایی چقدر واسه دوران کودکی مهمه و می دونه کسایی که با امور پشتیبانی از کودکان در رابطه هستن، کار بزرگی در دست دارن. اون از مخاطبانش خواست از راه سایت  www.waynerooney.com/foundation از کودکان پشتیبانی کنن.

صفحه رونی در اینستاگرام بیشتر از ۶ میلیون مخاطب داره.
وین رونی رو در نشانی اینترنتی به نشانی https://www.instagram.com/waynerooney دنبال کنین.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز، رقصنده و هنرپیشه فعال این روزای هالیوود که در کا رخرید و فروش مستغلات هم موفق بوده، فعالیت زیادی در اینستاگرام تحت برند JLO‌ داره.
در جدید ترین تصویری که جنیفر در اینستا منتشر کرده، به مناسبت روز پدر (Father’s day) تصویر جنیفر لوپز خندان رو در کنار پدر خندانش میبینیم. جنیفر زیر این عکس فقط یه کلمه نوشت: Unconditional (غیر مشروط)

بیانسه

بیانسه، خواننده مشکی پوست معروف امریکا، این روزا فعالیت زیادی در اینستا از خود نشون می ده و تعداد فالوورهایش به مرز هفتاد و پنج میلیون دنباله کننده پر و پا قرص  نفر رسیده. در جدید ترین تصویری که منتشر کرد، بیانسه رو با یه سلفی خاص می بینیم که دوربین رو نگاه نکرده و گل سری از گلای قرمز رنگ بر سر داره.

تیلور سویفت

تیلور سویفت، خواننده جذاب و فعال موسیقی پاپ آمریکا، یکی از پر بیننده ترین صفحات رو در اینستاگرام در اختیار داره.
شمار فالووراشون به بیشتر از هشتاد و سه میلیون دنبال کننده رسیده. حدود ۱۸ درصد کاربران اینستاگرام، مخاطبان خانوم تیلور هستن. تصویر بالا، از جدید ترین تصاویر تیلور سویفت در اینستاگرام هست که  رونمایی از پیام تسلیت به خونواده ای رو نشون میده که انگار از دوستان تیلور بوده و ایشون با این عکس تسلیت گویی، بیان ارادتش رو به یکی از دوستانش که مشخص نکرد، نشون داد.

ادل

ادل، خواننده معروف و سرشناس موسیقی پاپ، جدید ترین تصویر خود در اینستاگرام ۱۳ میلیون فالووری خود رو به پستی درباره یکی از کنسرت هاش اختصاص داده. در این تصویر ، ادل هم چون دفعات قبل، با لباسی خاص و هیچانی خاص تر، مشغول اجرای یکی از ترانه هاش روی استیج هست که با استقبال مخاطبان در Antwerp رو به رو شده.

ادل رو میشه در adele.com‌هم دنبال کرد.
کلکسیون جواهرات و سلفیاشون رو در سرویس چهرهامون که قبلا ارائه شد، ببینین.

مدونا

مدونا، بازیگر و فعال کار و کاسبی سرشناس آمریکایی، دوباره تصویری از دیدارش با باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا منتشر کرد و از ایشون خواست تا قبل از ترک کاخ سفید در آبان امسال، لایحه ای واسه پشتیبانی بیشتر از فعالیتای قانونی در شبکه های اجتماعی به کنگره بفرستین.

مدونا حدود ۷.۲ میلیون دنبال کننده داره.
کیم کارداشیان

کیم کارداشیان، ستاره تلویزیونی معروف و جنجالی آمریکا، یکی از فعال ترین سلبریتیای اینستاگرام بوده و نزدیک به ۷۴.۵ میلیون دنبال کننده رو به خود اختصاص داده. ایشون به واسطه تعداد خیلی از سلفیایی که از خود منتشر کرده، عنوان ملکه سلفیای اینستاگرام رو در اختیار داره.
در جدید ترین پست که اتفاق یه سلفی با دوست هنرمند و طراح لباس هست، اون از فعالیت جدیدش در میدون مد و لباس پرده برداشت.

ماریا شاراپووا

ماریا شاراپووا، تنیسور معروف روس که در امریکا هست، تازگیا محصولی با برند خود تولید کرده. در جدید ترین تصویری که ماریا در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، اونو تو یه سلفی میبینیم که تصویری از انگشتر خاصش در اون دیده می شه.
اینستاگرام ماریا پر از تصاویر و فایلای ویدئویی تمرینات ایشون در ورزش تنیسه.

ماریا ۱.۸ میلیون مخاطب داره و در سایت sugarpova.com در دسترس هست.

خوزه مورینیو

آقای خاص فوتبال جهان که این روزا سرمربی گری شیاطین سرخ رو رو دوش گرفته و چشمون منچستریا پس از از چند سال شکست پس از رفتن الکس فرگوسن از این تیم سرشناس، به هدایت اون دوخته شده، به تازه گی به اینستاگرام ملحق شد.
، در جدید ترین پستی که در صفحه جدیدش در اینستاگرام منتشر کرد، اونو در کنار ساحلی در انگلیس میبینیم  که مشغول صحبت با تلفنه. ایشون زیر این عکس نوشت: always working

مورینهو هفت صد و شصت هزار دنبال کننده داره و در نشانی اینترنتی به نشانی https://www.instagram.com/josemourinho/?hl=en در دسترس هست.

 

زلاتان ابراهیموویچ

 

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره قبلی بارسلونا و کاپیتان تیم ملی سوئد در رقابتای جام ملتای اروپا ۲۰۱۶، این روزا در اینستا فعاله.

اون صاحب برندی هست که روی اودکلنای مردونه قرار میگیره. سایت برند ایشون در نشانی اینترنتی به نشانی a-z.com در دسترس هست.

زلاتان ۱۵ میلیون دنبال کننده داره.

جسیکا چستین

خانوم چستین که یکی از هنرپیشهای فعال هالیوود هست، اونم یکی از پستای گذشته خود رو به حملات مرگبار تیر اندازی در امریکا اختصاص داده. در جدید ترین تصویری که خانوم جسیکار روی پروفایلش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، ایشون رو به همراه خونواده خندانش می بینیم. جسیکا در مورد طلا و جواهرات فعالیت زیادی داره که یه چند وقت پیش کلکسیون طلا و جواهرات ایشون رو در ما بررسی کردیم

پاریس هیلتون

پاریس هیلتون، فعال مد و لباس آمریکا و سلبریتی الکی معروف، در اینستا مخاطبان زیادی داره . ایشون در جدید ترین تصویرش، تصویری از خود رو روی کافه لاته خوشمزه ای در نیویورک به اشتراک گذاشت .

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دیکاپریو، هنرپیشه سرشناس هالیوود که بعضی اونو گرگ وال استریت صدا می کنن و انگار قرار هست در فیلمی نقش مولانا رو بازی کنه!، در اینستاگرامش خیلی فعال هست و به عنوان یه طرفدار محیط زیست، عکسای خیلی از سفرهایش به نقاط جور واجور جهان به خصوص آفریقا منتشر می کنه.
ایشون بیشتر از ۸ میلیون دنبال کننده داره و همونجوریکه قبلا هم گفتیم، اینستا ایشون در چند ماه گذشته پر از سفرهایش واسه پشتیبانی از طبیعت و طبیعت گردی بوده.
درتصویر بالا، شش تصویری که تازگیا اون از آفریقا و قطب منتشر کرده، مشاهده میکنیم.

لئوناردو دی کاپریو تنها سلبریتی هالیوودی هاست که اینستاگرام خود رو به جای پر کردن از تصاویر سلفی و عکسای معمولی، به پشتیبانی از حیوانات اختصاص داده. اونو در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/leonardodicaprio دنبال کنین.

الن د جنرس

الن د جنرس،مجری معروف ELLEN SHOW و کسی که سلفی تاریخی رو در اسکار ۲۰۱۴ گرفت و یکی از بهترین سلفیای چند سال گذشته رو رقم زد، در اینستاگرامش هم فعالیت زیادی داره.
در تصویر جدیدی که به اشتراک گذاشته، از مهمانی خندان صحبت می کنه که انگار قرار هست به برنامه اش بیایبد.

الن بیشتر از سی و یه میلیون دنبال کننده در اختیار داره و بیشتر از سه هزار و هفتصد و هشتاد پست در صفحه اش به اشتراک گذاشته.
در آینده در گزارش به بررسی سبک زندگی دیجیتالی خانوم الن د جنرس می پردازیم. الن رو در نشانی https://www.instagram.com/theellenshow دنبال کنین.

 

اپرا وینفری

 

وقتی از الن د جنرس، مجری تلویزیونی معروف آمریکایی صحبت می کنیم، نباید اپرا وینفری، اسطوره مجریان تلویزیونی این کشور رو از یاد ببرم. کسی که ۳۰ سال مجری برنامه OPRAH SHOW بوده و نسلای جور واجور آمریکا،، از برنامه ها و مهمانان اپرا در طول ده های جور واجور، خاطرات زیادی دارن. خانوم اپرا در اینستاگرام بیشتر از ۶ میلیون دنبال کننده داره و و پانصد پست به اشتراک گذاشته.
در جدید ترین تصویری که از خود منتشر کرده، اونو مشغول سس زدن به گوشت مرغ جهت شرکت تو یه مهمانی بزرگ می بینیم.

اپرا تازگیا در اینستاگرامش از برنامه ای به نام GREENLEAF خبر میده.

اگه یادتون باشه، به خاطر درگذشت محمد علی کلی، اون تصویر چند سال پیشش با این اسطوره بزرگ بوکس دنیا رو منتشر کرد که با استقبال مخاطبانش رو به رو شد.

به دنبال فوت محمد علی کلی، اسطوره بوکس سنگین وزن جهان، اپرا تصویری از خود و اونو که واسه ۲۰ سال پیش بود به اشتراک گذاشت. در زیر عکس بالا اپرا نوشت که من عاشق محمد علی بودم و مسابقات اونو بارها از تلویزیون تماشا میکردم. ایشون در آخر نوشت: Ali. Ali Ali. My Champion

اپرا رو در سرویس چهره ها بیشتر خواهیم شناخت. اونو در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/oprah دنبال کنین.

باشگاه رئال مادرید

صفحه اینستاگرام باشگاه فوتبال کهشکانیای رئال مادرید، یکی از پر بیننده ترین صفحات باشگاهی در اینستاگرام هست که نزدیک به ۱ هزار پست رو به اشتراک گذاشته و بیشتر از سی و سه میلیون دنبال کننده داره.
قهرمانی رئال در رقابتای جام باشگاه های اروپا در سال ۲۰۱۶ میلادی که چند وقت پیش اتفاق افتاد، دلیل شد تا اینستاگرام رسمی کهکشانیای سفید پوش مادرید، هم اونقدر پر از تصاویر یازدهمین قهرمانی این تیم در قاره سبز باشه.

در جدید ترین تصویری که صفحه رسمی رئاال مادرید در اینستاگرام منتشر کرد، بازم تصویری از زمان بالا بردن کاپ قهرمانی به نمایش در اومده که با استقبال طرفداران دو آتیشه رئال همراه س و تصویری از کریس رونالدو رو میبینیم و یکی از بازیکنان رئال که مشغول تماشای ساحل صخره ای هست!

باشگاه بارسلونا

وقتی از رئال صحبت می کنیم، حتما باید سری هم به صفحه آبی اناریای بارسلون بزنیم. صفحه رسمی بارسلوناییا هم در اینستاگرام خیلی پر بیننده هست و تقریبا ۶ درصد کل کاربران اینستاگرام، مخاطب صفحه رسمی بارسلونا هستن. جدید ترین تصویری که اینستای بارسلون منتشر کرد مربوط به کسب جایزه توپ طلای لیونل مسی در سال ۲۰۱۵ بود که از اون به عنوان بهترین عکس سال واسه باسلون نام برده شد.

تصاویر بالا، از جمله تصاویری هست که باشگاه بارسلونا تازگیا در اینستای خود منتشر کرده و بازیکنان این تیم رو در فصل قبلی نشون میده.

نزدیک به هفت هزار و نهصد و شصت پست ظرف ۳ سال گذشته در صفحه اینستاگرام بارسلوناییا منتشر شده و بیشتر از ۳۵ میلیون دنبال کننده دارن. بارسلوناییا رو در نشانی اینترنتی به نشانی https://www.instagram.com/fcbarcelona دنبال کنین.

باشگاه منچستر یونایتد

شیاطین سرخ یکی از پر بیننده ترین صفحات باشگاهی در اینستاگرام رو در اختیار دارن و بعضی وقتا پستایی رو در اختیار طرفداران میلیونی این تیم قرار میدن.
منچستریا که دوران بدون الکس فرگوسن رو می گذرونن و خیلی هم موفق نبودن، در جدیدترین پست خود، از سیاستین شوان اشتتاینگر صحبت کردن. ایشون رکورد بیش ترین بازی واسه تیم ملی آلمان در رقابتای جام ملتای اروپا رو تازگیا شکست که با شادباش منچستریا رو به رو شد.

گفتنی هست منچستر یونایتد در فهرست ۵ باشگاه پولدار و پر افتخار فوتبال جهان قرار داره.
شیاطین سرخ رو در نشانی https://www.instagram.com/manchesterunited دنبال کنین.

 

 

سباستین شوان اشتاینگر

وقتی از سباستین معروف این روزا سخن به میان میاد، باید از دنیای اینستاگرامش هم خبر بدیم! اون بیشتر از ۵ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داره و چهار صد پست منتشر کرده. در جدید ترین تصویری که اون به اشتراک گذاشته، ایشون رو مشغول تمرین با تیم ملی آلمان می بینیم که در رقابتای جام ملتای اروپا خوش درخشیدند.

تصویر بالا مربوط به سلفی آقای سباستین با یکی از بازیگنان تیم ملی آلمان (مانوئل نوئر) و هواپیمای اختصاصی این تیم هست که واسه مسافرت در شهرای اروپا ازش استفاده می کنن.

آقای سباستین رو در نشانی اینترنتی به نشانی https://www.instagram.com/bastianschweinsteiger دنبال کنین.

جاستین بیبر

آقای جاستین، خواننده کانادایی جوون موسیقی پاپ که موفقیت خود رو مدیون مادرش و یوتیوب هست و از قضا، از دوستان نزدیک خانوم سلنا هستش، در اینستا فعالیت زیادی داره.
اون هفتاد و سه میلیون دنبال کننده داره و بیشتر از سه هزار و پانصد پست به اشتراک گذاشته.
در جدید ترین تصویری که به اشتراک گذاشته، جاستین رو با یه سلفی در حال گوش دادن موسیقی می بینیم.

جاستین بیبر رو در نشانی اینترنتی به نشانی https://www.instagram.com/justinbieber/?hl=en دنبال کنین.

جاستین تیمبر لیک

آقای تیمبر لیک از هنرپیشهای فعال، سی میلیون دنبال کننده داره و نزدیک به چهار صد و پنجاه پست به اشتراک گذاشته.
شش پست اخیری که جاستین در اینستاگرام در اختیار هوادارانش قرار داده ، در بالا مشاهده می کنین. از محمد علی کلی فقید، تا حادثه خونین گذشته در اورلاندو آمریکا.

جاستین رو در نشانی https://www.instagram.com/justintimberlake دنبال کنین.

دفتر پادشاهی سوئد

یکی از صفحاتی که در سرویس با چهره ها دنبال کنیم، صفحات مراکز سیاسی در این شبکه هست.
صفحه پادشاهی دولت سوئد هم تازگیا تصویری از چهلمین سالگرد ازدواج کارل گوستاو شانزدهم پادشاه سوئد با خانوم ویکتوریا منتشر کرده. صفحه پادشاهی سوئد رو در نشانی اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/kungahuset/?hl=en دنبال کنین.

 

کریستینا فرناندز

 

خانوم کریستینا به عنوان رییس جمهور آرژانیتن در اینستاگرام فعالیتی رو در دستور کار قرار داده که در جدید ترین تصویر، طرفدارانش رو در این کشور نشون میده.  اونو در نشانی اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/cristinafkirchner/?hl=en دنبال کنین.

دیوید بکهام

دیوید بکهام، کاپینان اسبق شیاطین سرخ و رئال مادرید و تیم ملی انگلیس، در اینستاگرام   بیست و سه میلیون دنبال کننده داره.
در جدید ترین پستی که دیوید بکهام روی اینستاگرامش منتشر کرد، به تصویری مربوط به سالای نه خیلی دور باز میشه. وقتی که ایشون واسه منچستریا در جهنم اولدترافورد توپ می زد و اونو در کنار بازیکن سرکشی چون کانتری می بینیم. در این پست، ایشون کمی درباره حق آزادی در انتخاب رای مردم واسه رفراندومی که واسه پا بر جا موندن عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا برگزار می شه، صحبت کرد/

اونو در نشانی اینترنتی به نشانی https://www.instagram.com/davidbeckham/?hl=en دنبال کنین.

همراهان همیشگی سرویس با چهره ها در اینستاگرام

گزارش جور واجور بسته خبری با چهره های این هفته که دنیای خوانندها، هنرپیشها،ورزشکاران و سیاست مداران و فعالان رسانه ای و هنری معروف رو دنبال می کرد، هم اونقدر در طول روزای آینده هم با مطالب باحال و جور واجور منتشر می شه و منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.