ثبت سفارش آنلاین پازل 40 تکه قابدار

در سخنرانی ها چاپ لیوان کاغذی می تواند بسیار بر متن سخنرانی و تاثیرپذری مخاطبین شما نسبت به متن سخنرانی شما بگذارد. وجود لیوان کاغذی اختصاصی در حین سخنرانی شما به اندازه چاپ کارت ویزیت و یا چاپ تراکت و … که مشخصات شما در آن می باشد اهمیت بالاتری خواهد داشت و این اهمیت انقدر زیاد می باشد که متن سخنرانی شما تاثیرگذاری بیشتری برروی مخاطب بگذارد.

کارت ویزیت لمینت مات ویزیتی ۸٫۵x4.8 دورگرد

تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد

کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب

سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۵٫۵ در ۵٫۵ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۵ در ۵ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.

گام پنجم: کار را آسان بکنید

سیستم چاپ: چاپ سیلک

هزینه هر ۱۰۰۰ عدد لمینت براق مربع دورگرد +A*

تمام چاپ – تمپلات

پاکت A4 تحریر 100 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.

کاغذ عکس لاستر مات

ثبت احساسات در مردم بسیار ساده است اگر شما به یاد داشته باشید چند قانون وجود دارد: ثبت واقع و اتفاقی که خود به نوبه خودش با ارزش و به یادماندنی می باشد می تواند کمک زیادی به ثبت تاریخی و ثبت در ذهن مخاطبین شما بکند. برای مثال عکس از یک قفس پر از پرنده در مقایسه با عکس در حین آزادی یک پرنده چقدر می تواند به زیبا و به یادماندنی باشد. در بیشتر مواقعی که تصاویر به یادماندنی می شود وجود افراد و یا اتفاقاتی که در آن تصویر می افتد سبب به یادماندنی عکس می کند .خیلی بیشتر از تصاویر که افراد آن را ثبت می کند در واقع هیچ کاری انجام نمی دهند. افرادی که مشغول فعالیت خاصی در آن تصویر هستند سبب می شود یک عکس به یاد ماندنی تر و چاپ عکس بهتری و زیبا تری داشته باشد. ما در مقاله در خصوص این که چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم مطالبی در خصوص این مورد برای شما بیان کردیم. شما فقط عکس گرفتن از حالات و اتفاقات و احساسات افراد می توانید عکس خودتان را ماندگار بکنید.

پاکت نامه کتان 120 گرم

بروشور گلاسه 300 گرم لوکس سایز گسترده A5

پرچم رومیزی ریشه دار

در این مرحله یکسری لیبل های مخصوص تیشرت در بازار وجود دارد که به اصطلاح لیبل ترانسفر یا عکس برگردون گفته می شود وجودد دارد. کافی است شما به لوازم التحریر تشریف ببرید و این نوع لیبل مخصوص تیشرت را تهییه بکنید. ما دو نوع لیبل داریم یک لیبل مخصوص تیشرت های تیره و مشکی و دو لیبل مخصوص تیشرت سفید و روشن می باشد که به شما بستگی دارد برروی چه رنگ از تیشرت چاپ را انجام بدهید .
این نوع پرچم ها بیشتر برای محیط ها لوکوس و بروز بسیار مناسب هستند.

فضای خالی در طراحی خود ایجاد بکنید

و از دیگر عواملی که در زمان تحویل سفارش ها تاثیر گذار می باشد تیراژ سفارش است. ما همواره تلاش خود را می کند که سفارش های ثبت شده خود را طبق زمان مقرر ۱ الی 5 روزکاری چاپ و به مشتریان گرامی خود تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش تیشرت شما بزرگواران بالای ۱۰۰ عدد باشد احتمال تاخیر در تحویل سفارش وجود دارد که حتما روی پیش فاکتور و قبل از ثبت نهایی سفارش زمان تحویل با مشتریان گرامی هماهنگ خواهد شد ولی برای سفارش های زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.

سفارش آنلاین چاپ تراکت A5

 

چاپ پرچم تشریفات لیزری (لمینت)

سایز بندی تیشرت سفید پنبه ای
در این مرحله کافی است عکس دلخواه خودتان را برروی لیبل مخصوص تیشرت که در بسیاری از لوازم تحریر موجود می باشد تهیه بکنید. شما باید عکس دلخواه خودتان را بوسیله پرینتر های رنگی چاپ بکنید. پرینتر های رنگی جوهر افشان می باشند و شما می توانید لیبلی که تهیه کرده اید اگر پرینتر در منزل داشتید عکس خودتان را پرینت بگیرید والا می توانید در مغازه هایی که پرینتر رنگی دارند لیبل خودتان را به آن بدهید که برای شما طرحتان را پرینت بگیرند.
قوانین و مقررات چاپ افست

سایز چاپ روی سویشرت*

تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد

بروشور در سایز های مختلفی امکان چاپ وجود دارد و تنها تمایز بروشور در مقایسه با تراکت خط تاهایی هستش که بروشور را از تراکت یک یا دو وجهی جدا می کند. بروشور همان تراکتی هستش که با خط تا به بخش های مختلفی جدا می شود که معمول ترین بروشور ها ۶ لتی می باشد که به راحتی به ۶ قسمت تقسیم می شود. پس در نتیجه ابعاد و جنس کاغذ و طرح خاص یک تراکت آن را بروشور خطاب نمیکنن فقط خط تاهای بکار رفته در تراکت که باعث بشود تراکت به صورت آکوردئونی و یا دروازه ای باز و بسته بشود بروشور گفته می شود.
انواع سایز های قابل چاپ بروشور گلاسه 135 گرم

روش چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی

کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون

برای چاپ پرچم های تشریفات ایتدا طرح برروی پارچه خام چاپ می شود و سپس دوخته و ریشه دوزی می شود.

مشخصات کلی چاپ پازل مغناطیسی

سایز طراحی گسترده: ۴۰x29 سانتیمتر

سویشرت هودی مشکی

کلیشه طلاکوب با چاپ ، ۱ الی ۲ میلیمتر خطای روی هم خوری دارد. این موضوع را هنگام طراحی رعایت فرمایید که از طرح هایی که قسمت چاپی و طلاکوب در هم روی دارد استفاده نفرمایید.
این سری لیبل مرسوم ترین سری لیبل برای چاپ می باشد. چاپ لیبل شیشه ای دورصاف از کوچکترین سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x4.8 سانتیمتر به صورت یک تکه امکان پذیر می باشد.
پس اگر به دنبال یک هدیه زیبا و البته ارزان قیمت برای عشق خود می گردد که او را غافلگیر کنید قطعا می توانید به عنوان یک گزینه منطقی روی این محصول حساب کنید و در صورت انتخاب به صورت آنلاین این محصول را انتخاب و در فرم سفارش آنلاین تصویری را که می خواهید روی پازل چاپ شود را برای ما از طریق فرم سفارش ارسال کنید.

تبلیغات در سایت های خبری

هزینه و قیمت لیبل سلفون براق دورصاف :

چاپ عکس و شاسی2021-10-06T20:46:02+04:30

پرچم رومیزی یادبود

سایز کارت ویزیت

کارت ویزیت طلاکارت لمینت براق

روی این دسته از لیوان های برفکی کتدی ( موادی ) وجود دارد که باعث می شود قابلیت چاپ مستقیم داشته باشند از این رو است که این نوع لیوان ها برای چاپ به صورت تکی یعنی حتی یک عدد هم مناسب باشند.

تیشرت مشکی جودون یقه دار

ثبت سفارش آنلاین تیشرت سفید جودون یقه دار
هزینه و قیمت لیبل شیشه ای دورصاف :

قانون های عمومی چاپ نفیس

بروشور لوکس گلاسه ۳۰۰ گرم

سفارشاتی که جهت ثبت آنها نیاز به ارائه مجوز دارد لطفا در هنگام ثبت سفارش مجوز چاپ مربوطه ارائه گردد. تعدادی از آنها عبارت اند از : آرم شرکت های دولتی – انواع برچسب های تمام لاتین – مواد دارویی – مواد شیمیایی – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمایی و رانندگی – برچسب مواد غذایی – تجهیزات پزشکی – مواد آرایشی و بهداشتی و …

قالب های طراحی کارت ویزیت 6×9 دورگرد :

در چاپ افست از صفحات فلزی استفاده می کند که جوهر را روی یک کاغذ می چسباند. تنظیمات چاپ افست به طور کلی زمان بیشتری و پرهزینه تر از چاپ دیجیتال می باشد. صفحات فلزی به معنی این است که هر یک صفحه به ازای یک رنگ می باشد و توسط غلطک هایی جوهر را به کاغذ منتقل می کند. در صنعت چاپ مطبوعات این کار را برروی کاغذ های ضایعاتی انجام می دهند.

هزینه فنجان حرارتی یا جادوئی با چاپ اختصاصی*

بکار بردن یکسری کلمات کلیدی که سبب جلب توجه هر چه بیشتر تراکت شما می شود شامل:
چاپ فاکتور کاربن لس در ما روی 7 سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:

ثبت سفارش آنلاین پازل قلبی

هزینه پاکت نامه کارتی 140 گرم +A*

سایز بعد از برش: مشابه درخواست

چاپ کارت ویزیت طرح چرم دورصاف و دورگرد

نکته پنجم: توجه خواننده را به خود جلب می کند

مشخصات چاپ لیبل یووی قالب دار برش خاص :

 

تعرفه چاپ